العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 27-09-2009, 03:04 AM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: مغامرات المفتش برومبو

بس يارب المرة جاية ياست عايوشة ماتنسحبيش من الفيلم وهو لسه فى التترات

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 27-09-2009, 04:05 AM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahabdelnabi مشاهدة المشاركة

بس يارب المرة جاية ياست عايوشة ماتنسحبيش من الفيلم وهو لسه فى التترات

لالالالالالالالا
متخفش
هو انت متعرفش ان الفتنه نامت

وكمان عاوزة اعرف هقبض امتى مقدم اتعابى فى الفيلم بقى وكدة ptmnlo123per182 وكمان معانا بسنت اعملها دور يا صلاح بقى ptmnlo123per122 لو مفيش دور ليها ممكن اديها دورى ptmnlo123per1127
بس الفيلم اللى بعد دة بقى ptmnlo123per154
معلش يا بسبس دور ليكى ودور ليه

اهو كمان معانا الابطال ابو نورا ودكتور بلبولان " هتفرحى اوى بالتمثيل معاه "ptmnlo123per122 وكمان معانا العظيم سامبرومبو " سانجام سابقا " وناس كتير
وانا يا ستى هتفق مع الانتاج العظيم الاستاذ احمد كامل يديكى مبلغ جامد ptmnlo123per182

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

من غير ضرب يا جماعه ماشىptmnlo123per1116

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله
قديم 27-09-2009, 06:29 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الى متى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هيا المشكله كمان بقت في سلبيه الناس اللي في التاكسي و الملاكي كمان
يعني اخر اسبوعين دا عملت يمكن اربع مشاكل بسبب ناس جايه عكس الاتجاه
او واحد راجع من الطريق و الاقي عربيه بيجو 7 راكب جايه في المخالف و جاي في وشي
و انا مش من النوع اللي ممكن اسيبه يعدي و ممكن ارجعه بضهره الشارع
المهم وقفت و كلمته ببرود و انا مكشر و بقوله ارجع ورا دا مش طريقك لقيته بيقولي ارجع انت انا مش راجع
قولته طيب انت حر بقي و جبت الموبايل من العربيه لقيته بيطلع الموبايل بتاع و بيتصل برقم و مجرد ما حط التليفون علي ودنه كان بيتكلم(بيعمل حركه بيخوفني بيها يعني) و عامل كأنه بيكلم اخوه و عمال يقوله انا واقف في الحته الفلانيه و عربيه قافله عليا و هات الرجاله و تعالي .
قمت متصل بالنجده و قولتلهم واحد داخل مخالف و قافل الشارع كله و مش مخلي حد عاوز يتحرك و باعت يجيب بلطجيه و و و و
لقيت والدته نزلت من العربيه و معلش يابني و حقك عليا و انا زي والدتك قولتلها ربي ابنك يا حاجه انا بقي حعلمه ازاي يبلطج كويس علي مخاليق ربنا و الناس اتلمت و كل واحد بكلمه بقي
الغريب محدش يكلمه هو و يجوا يتكلموا معايا و يقولولي ما البلد كلها ماشيه غلط جات عليه!!!!!
قولتلهم هو اللي وقع تحت ايدي و انا حعلمه ازاي يتكلم صح
الناس بدأتتكش و كل واحد سكت و حط لسانه في بقه.
مافيش اربع دقايق لقيت عربيه مرور قصادي!!!!!!!!
مكنتش متوقع انها تيجي اصلا بس انا كنت موقف العربيه بالعرض شويه الشرطه جات واخد الرخص من السواق
و بيقولي رخصك اديتهاله و شافها و قالي اتفضل فقولت للضابط شكرا و مشيت
و رغم اني كنت متأخر علي والدي و رايحين مشوار سوا بس عطلت نفسي يجي ربع ساعه و اخدت حقي في الاخر و لو غرم 1000 جنيه او حتي الضابط مشاه حيعمل حسابه بعد كده و عمره ما حيدخل مخالف تاني
الواحد لازم يبقي ايجابي لان دي بلدنا و لو ما غيرنهاش محدش حيجي يغيرها

حـازم خـضـر

قديم 27-09-2009, 12:18 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

ابو صلاح حبيب هارتى

بجد اتحفتنا بالقصه الجميله دى و الله

و كمان بعد الكلمتيين اللى قالهم دكتور عبد السلام مش عارف اقولك ايه

جزاك الله خيرا ياباشا

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 27-09-2009, 12:50 PM
الصورة الرمزية mostafa2000
mostafa2000 mostafa2000 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس استشاري وصاحب مكتب هندسي
هواياتي: القراءة وتنس الطاولة والسيارات

mostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اعلان بيريل

يا جماعة انا شايف اننا بيطل نشرب منتجات الشركة المشيوهة دي
لانة لو حتي الفيروز مفيهاش كحول
فالشركة نفسها بتنتج وتبيع البيرة وبالتالي احنا كدة بنساهم في رفع ارباح شركة منتجة للخمور

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى