العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 26-04-2011, 10:25 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: مقابلة الفيوم فى مايو 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad7759 مشاهدة المشاركة

عارف لو مصرفتش وجيت ياحمد باشا

انتا حر سيقام عليك الحد وهتغرم غرامه لله واعلم بيها

لازم ولابد انك تيجى اذاى منعرفشى اتصرف وتعاله

وزمبك على جنبك وستعد الى الغرامه

والله يا استاذ عماد انا غصب عني وكنت ناسي خالص موال المعرض ده لان المعرض اللي فات كان دور زميلي المعرض ده الدور عليا انا هعمل ايه من حظه طلعله العضم في الكرشه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

لازم تيجى يا كورسير
اتصرف اتصرف اتصرف

والله يا ابوشروق انا غصب عني واللي هيجنني اكتر ان الجماعه في البيت عندي بعد ما عشمتهم بموضوع الفيوم ده لانهم كانوا جايين معايا افتكرت موضوع المعرض ده واتغميت ونكدت عليهم
قديم 26-04-2011, 10:54 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

والله يا استاذ عماد انا غصب عني وكنت ناسي خالص موال المعرض ده لان المعرض اللي فات كان دور زميلي المعرض ده الدور عليا انا هعمل ايه من حظه طلعله العضم في الكرشه

والله يا ابوشروق انا غصب عني واللي هيجنني اكتر ان الجماعه في البيت عندي بعد ما عشمتهم بموضوع الفيوم ده لانهم كانوا جايين معايا افتكرت موضوع المعرض ده واتغميت ونكدت عليهم
معلش يا كورسير فكر بس كويس وأن شاء الله تلاقى حل متزعلناش يأخى الناس كلها بتحبك حاول تعمل أى حاجه وخلى بالك دى أول مقابله عائليه أرجوك متفوتهاش

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 26-04-2011, 11:04 PM
aimanmohamed82 aimanmohamed82 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن محمد زكريا
التخصص العملى: مهندس مساحة و صاحب توكيل اجهزة مساحية
هواياتي: السفر و الرحلات الصحراوية

aimanmohamed82 will become famous soon enoughaimanmohamed82 will become famous soon enough
Post رد: مقابلة الفيوم فى مايو 2011

يريت لو تاجلوها شوية لان الحته مقطوعة و مفهاش حد خالص و الطريق زى الزفت انا كنت فيها فى شهر اربعه اللى فات
قديم 26-04-2011, 11:52 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimanmohamed82 مشاهدة المشاركة

يريت لو تاجلوها شوية لان الحته مقطوعة و مفهاش حد خالص و الطريق زى الزفت انا كنت فيها فى شهر اربعه اللى فات

ياباشا ربنا كبير ولوقعدنا خايفين مش حنتحرك من بيوتنا وبعدين احنا بالصلاه علي النبي مش حنكون اقل من عشرين فرد ومسلحين تمام متقلقش خالص تعالي بس انت وانت مطمن وفي الاخر تذكر ان العمر واحد والرب واحد وقضاك حيجيلك ولو في سريرك
قديم 26-04-2011, 11:58 PM
aimanmohamed82 aimanmohamed82 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن محمد زكريا
التخصص العملى: مهندس مساحة و صاحب توكيل اجهزة مساحية
هواياتي: السفر و الرحلات الصحراوية

aimanmohamed82 will become famous soon enoughaimanmohamed82 will become famous soon enough

عندك حق ياباشا انا بس خايف على اسرة المنتدى