العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 15-07-2012, 06:09 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا رجاله عايزكم بموضوع و يارب اشوف ردود حلوه زيكم

كريستاله او نيسان صنى
او سيراتو ، هتبقى زى الفل
وابعد عن الجولف ومتاهاته
انما لو راكب دماغك فى موضوع الألمانى

علشان فى الأول
وانت وبعدين فى البيت وعند الميكانيكى:w6w20050411224 73461 وفى الأخر أنت ومن الاول علشان مترميش فلوسك

عرفت ليه
قديم 16-07-2012, 02:52 AM
الصورة الرمزية hamed2020
hamed2020 hamed2020 غير متواجد حالياً
من انا؟: THE MAGICO

hamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

كريستاله او نيسان صنى
او سيراتو ، هتبقى زى الفل
وابعد عن الجولف ومتاهاته
انما لو راكب دماغك فى موضوع الألمانى

علشان فى الأول
وانت وبعدين فى البيت وعند الميكانيكى:w6w20050411224 73461 وفى الأخر أنت ومن الاول علشان مترميش فلوسك

عرفت ليه
اوك يعني لو متهانه بلاش

قديم 16-07-2012, 02:53 AM
الصورة الرمزية hamed2020

hamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bdo مشاهدة المشاركة

بص يا حامد انت بتقارن بين عربيات ملهاش علاقة ببعض اصلا يعنى البيكانتو عربية صغيرة ومتنفعش عائلية لانها بتبقى لايقة على البنات اكتر او الشباب الصغير و مش بتاعت مشورا الصبح وبليل عشان مش بتاعت بهدلة بس الجولف برضه عربية رياضية وشبابية و متنفعش عائلية بس فى الاخر هقولك خليك فى الكرستالة طالما هتستعملها استعمال عائلى بس لازم تكشف عليها كويس:CONGRA~2 38:
انا مش بقارن
انا بقول الي عاجبني والي ممكن افكر اجيبه
لكن انا عارف كل حاجه عنهم من المنتدي
اشكرك علي ترشيحك الكرستاله

قديم 16-07-2012, 02:55 AM
الصورة الرمزية hamed2020

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elsebily مشاهدة المشاركة

مبروك مقدما علي الرخصه والعربيه ان شاء الله
اولا بالنسبه لموضوع مدارس السواقه فهي كتير جدا فيه مثلا لو حضرتك من شبرا فيه خلوصي كار وده انا في بداياتي رحت ادربت عنده وفيه واحد جنبه مش فاكر اسمه ايه بس بردو يعني اسمع انه كويس وفيه في باب اللوق واحد اسمه النور كار وفيه في مدينة نصر كتير بس مش متذكر اسماء بس كل دول ملهمش علاقه بالرخصه يعني بيعلموك لمجرد انهم يعلموك اما بالنسبه للمدارس التابعه للمرور فدي مش بتاعت تعليم قوي بس بتزود نسبة فرصك في اخد الرخصه الموضوع عامل شويه زي المقارنه بين مثلا المدارس الخاصه والمدارس العامه هتروح بتاع المرور هتلاقي الدنيا زحمه وكده ونسبة التعليم والاهتمام مش قوي اما بالنسبه لمراكز التعليم الخاصه فبيبقي فيه اهتمام اكتر لكن مش بتاخد اوراق انك اتعلمت وكويس واجتازت والحاجات دي هو بيعلمك لمجرد التعليم وخلاص ولكن اخيرا الفيصل في الموضوع ده كله بغض النظر عن ده كله هو ممارستك للسواقه لاني السواقه بالممارسه والناس دي كلها يعتبر انها بتحطك علي اول الطريق وخلاص يعني متنفعش تتعلم وبعدين تقعد مثلا اربع شهور ولاخمسه في البيت من غير ماتسوق وبالنسبه للعربيه فأنا انصحك طبعا بالكريستاله بس طبعا لازم تكشف عليها كويس علشان تتأكد من حالتها الكويسه ولو كنت بتحب اللوجان كنت رشحتهالك
خلوصي كار عارفها
بس مفيش مره ابقي ماشي بالعربيه غير ولازم الاقي الي معلق يافطه خلوصي كار (بيتعلم) ماشي بطيييييييييييييييئ و علي جمب ولا مره شفته بيجرب سنه او بيعددي حد
بس هم قدام و غالبا محترمين
و انت كمان مع الكرستاله ! مشكوووووووور يا صحبي

قديم 16-07-2012, 02:56 AM
الصورة الرمزية hamed2020

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TiTo Sky مشاهدة المشاركة

ربنا يوفقك

انا ارشحلك البيكانتو

عربية جميلة ومنتشرة وهتجيبها مستعملة بسعر كويس

تقبل مروري

شكرا علي مرورك
اوك انا بقول كده بردو