العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 03-06-2012, 06:34 PM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد النصيحة فى شراء سيارة used ..!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_khalifa مشاهدة المشاركة

انا معلش اختلف معاكم انتوا الاثنين اولا العربيه لاتحكم عليها بالموديل انت بتحكم علي العربيه بكفئتها وثباتها لحد وقتنا هذا الكريستاله وحش علي الطريق وبعدين اسمحلي انا مابكلمكش علي عربيه موديل السبيعينات ولا الثمنينات انت بتكلم في اواخر التسعينات معلش انا مش بعترف ولا بالصيني ولا الكوري وبعدين والله هتجيب دايو ولا فيرنا والله عربيات ورق ولا ليها اي قيمه معلش ولا منظر ولا اي حاجه انا مش عارف اللي بيجيب دايو ولا هيونداي بيجيبهم علي ايه انا مش عارف ياباشا اسمحلي اقولك اليباني يباني والله انا عن نفسي لو بيدوني كوري موديل السنادي والله عمري ماهركبه كوري ايه بس ياجدعان
الكريستالة الى حضرتك بتتكلم عليها اللى هى بالبلدى المظبوطة مش متوفرة واللى معاه واحدة منها مش بيفرط فيها
انا لما كنت بشترى من سنة لقيت كريستالة بس نادرة جدا وصاحبها ماسك على 60 الف وطبعا لم اقبل لان كان من الممكن انك بنفس الفلوس او ازيد حاجة بسيطة تجيب مكواة واسمها اعلى منها فى الموديل
قديم 03-06-2012, 06:36 PM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute

وبعدين الفكرة فى الموديل العالى هى تجنب مشاكل واعطال الموديل القديم يعنى لو عربية 2012 كورى لايمكن ان مصاريفها تكون زى عربية يابانى 99
قديم 05-06-2012, 06:40 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute

كريستالة وبس

احبك....( Toyota)
يا من سرق قلبي مني ..... يا من غير لي حياتي
يا من احببته من كل قلبي ..... يا من قادني الى الخيال

قديم 06-06-2012, 02:50 PM
الصورة الرمزية mido_khalifa
mido_khalifa mido_khalifa غير متواجد حالياً
من انا؟: كريستلاوي
التخصص العملى: مبيعات
هواياتي: كره القدم

mido_khalifa will become famous soon enoughmido_khalifa will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goudai مشاهدة المشاركة

وبعدين الفكرة فى الموديل العالى هى تجنب مشاكل واعطال الموديل القديم يعنى لو عربية 2012 كورى لايمكن ان مصاريفها تكون زى عربية يابانى 99
لا والله مش كدا وبعدين قطع الغيار بتاعت الياباني معمر+ محافظتك علي العربيه وايدك فيها علي طول انساها بقي

بحبك ياارنبه
قديم 06-06-2012, 02:51 PM
الصورة الرمزية mido_khalifa
mido_khalifa mido_khalifa غير متواجد حالياً
من انا؟: كريستلاوي
التخصص العملى: مبيعات
هواياتي: كره القدم

mido_khalifa will become famous soon enoughmido_khalifa will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed elshahat مشاهدة المشاركة

كريستالة وبس
علي النعمه انت راجل محترم وبتفهم احب انا الناس اللي بتدي الكريستاله حقها

بحبك ياارنبه