العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 26-05-2012, 02:15 PM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار وجزاكم الله كل خير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kottoz2008 مشاهدة المشاركة

انا متشكر جدا لتفاعلكم معايا وجزاكم الله خيرا بس معلش انا هاتقل عليكم شوية ممكن اى حد منكم يبقى يجى معايا وانا بستلم العربية لأنى بصراحة مش بفهم اى حاجة فى العربيات وخايف يضحك عليه يعنى يشيك على العربية ..........
اخى الفاضل انا على ثقة بان احدا من الاعضاء لن يتردد فى تلبية طلبك ولولا بعد المسافة عن القاهرة لكنت بادرت بتلبية طلبك فارجو من سيادتك توجيه الطلب لاحد الاعضاء القاطنين بالقرب منك
واحب اطمنك ان شراء السيارات الجديدة اكثر امانا يعنى مش زى المستعمل كل اللى حضرتك بتعمله انك تختار اللون اللى عاجبك ايا كانت العربية ومعرض اوتو سمير ريان احنا اشترينا منه 3 عربيات قبل كدة 2 لانسر و1 اكسنت والمعاملة هناك كويسة ويمكن يكون ارخص من غيره
وربنا يوفقك
قديم 26-05-2012, 09:00 PM
kottoz2008 kottoz2008 غير متواجد حالياً

kottoz2008 will become famous soon enough

انا متشكر جدا لذوق حضرتك وكفاية كلامك كأنك جيت معايا ويارب الاقى حد ساكن فى مدينة نصر يجى معايا بس سؤال يعنى اوتو سمير ريان خدمتهم كويسة وممكن يقوموا بالتشييك على العربية بأمانة واسف تعبتك معايا وجزاك الله خيرا
قديم 27-05-2012, 01:19 PM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kottoz2008 مشاهدة المشاركة

انا متشكر جدا لذوق حضرتك وكفاية كلامك كأنك جيت معايا ويارب الاقى حد ساكن فى مدينة نصر يجى معايا بس سؤال يعنى اوتو سمير ريان خدمتهم كويسة وممكن يقوموا بالتشييك على العربية بأمانة واسف تعبتك معايا وجزاك الله خيرا
والله ياباشا زى ما قولت لحضرتك الخدمة والمعاملة ممتازة جدا بيسبك تتفرج براحتك خالص وبيساعدك بالاجابة عن اى استفسار وبعدين انت براحتك خالص افتح الابواب واقفلها شوفها ناعمة ولا لا اتاكد ان العربية مفيهاش خرابيش جرب تشغل التكييف والازاز والمرايات لو كهربا وان شاء الله خير
ومبروك مقدما
قديم 09-06-2012, 09:32 PM
kottoz2008 kottoz2008 غير متواجد حالياً

kottoz2008 will become famous soon enough

الله يبارك فيك وربنا يخليك يا باشا على المعلومة والنصيحة وشكرا لذوقك