العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 30-10-2011, 03:24 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عندنا سيارة اعتقد انها مسروقه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seifmando مشاهدة المشاركة

لو انت واحد مسروق منه العربية بتاعته ودخل قرأ الموضوع دا هييجى على طول فى بالك ان دي عربيتك صح؟
وهتفضل تكتب فى مشاركات وتسأل اسئلة المفروض انها كانت تبقى من المعطيات فى بداية الموضوع
انما انا معايا حاجة فى ايدى ومكتوب عليها مثلاً 123 لو شاطر تقوللي هي ايه ؟؟
وأول حاجة بيعملها الحرامي انه بيغير النمر وبالتالى ملهاش لزمة تقول النمر انما الفايدة انك تقوللى ولو نوع العربية

وعلى فكرة اتحدى اي حد يطلعلي مشاركة جافة زي دي انا كتبتها قبل كد مش هتلاقى

معاك طبعا في كلامك دا بس كان ممكن ببساطة تسال صاحب الموضوع علي الخاص واكيد هو مش حيمانع في انة يقولك علي نوع العربية بس من وجهة نظرة هو مش عايز المعلومة تبقي علي المشاع

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 30-10-2011, 03:29 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed zezo مشاهدة المشاركة

تحيه لصاحب الموضوع*** بس انا راى ان سعادتك تتاكد اولا ان هى مش بتاع حد من الجيران لان ممكن واحد يشترى عربيه عطلانه ويرميها شويه لما يجمع فلوس ويصلحها***ولو مش بتاع حد بلغ البوليس وريح ضميرك
الاخ الفاضل / mohamed zezo
بعد التحيه
اشكرك على مرورك وفعلا قد تأكدت قبل ان ابدأ فى عرض الموضوع ان السيارة ليست لاى احد من الجيران . اما موضوع ابلاغ البوليس فقد عرفت ان هناك بعض النفوس الضعيفه فى اقسام الشرطه ومن الممكن الاستيلاء على السيارة.
تحياتى
قديم 30-10-2011, 05:19 PM
الصورة الرمزية mohamed zezo
mohamed zezo mohamed zezo غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد العزيز
التخصص العملى: فنى اشعه بمستشفى المنزله العام

mohamed zezo is a glorious beacon of lightmohamed zezo is a glorious beacon of lightmohamed zezo is a glorious beacon of lightmohamed zezo is a glorious beacon of lightmohamed zezo is a glorious beacon of light

الاخ الكريم \ كيا سيفيا
والله عندك حق *** ياما فيه حرميه فى الشرطه *** بس خلى بالك وكن حريص *** انا عارف انك بتعمل خير بس ساعات فعل الخير بيورطنا فى مشاكل *** انا فى يوم من الايام كنت هلبس قضيه وانا برجع حاجه لصاحبها كنت لاقيها
قديم 30-10-2011, 06:52 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed zezo مشاهدة المشاركة

الاخ الكريم \ كيا سيفيا
والله عندك حق *** ياما فيه حرميه فى الشرطه *** بس خلى بالك وكن حريص *** انا عارف انك بتعمل خير بس ساعات فعل الخير بيورطنا فى مشاكل *** انا فى يوم من الايام كنت هلبس قضيه وانا برجع حاجه لصاحبها كنت لاقيها
رغم ذلك لن يمنعنا عن محاولة اسعاد الناس ومساعدتهم فى العثور على بعض اشيائهم المفقوده . فقط اللى مزعلنى ذلك الاخ اللى دخل وشتمنى حتى بدون مايعرفنى ويمكن اكون فى عمر والده
قديم 02-11-2011, 11:26 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

الاخ كيا سيفيا
من الواضح ان حضرتك فعلا انسان محترم
والعربيه المسروقه مش محتاجه اكتر من نمرها علشان صاحبها يتعرف عليها