العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 07-05-2010, 10:51 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بنك مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joophy مشاهدة المشاركة

أحمد باشا كل ده ومش عاوز تحبطنا يا راجل دا انا نفسى صاحب الفكرة جالى اكتئاب ههههههههههههههههههه
على العموم اشكرك ورأيك ده برده مهم جدا لينا وانا باحترم رأيك بشدة بس برده يا جماعة انا بأرجع واقول ان الموضوع ابسط من كده يعنى مثلا لو كل عدد صغير من الاعضاء من 15 الى 20 عضو اشتركوا فى جمعية على قدهم بمعنى اننا مثلا نشوف مين عاوز يشترى هيونداى اكسنت ويكونوا مع بعض جمعية مقابل تمن العربية دى وكل واحد ياخد دوره على حسب احتياجاته وظروفه ده مثلا مثلا يعنى وبعدين خلينا نجمع الافكار اولا ممكن نوصل لحاجة جديدة
هههههههههههههههههه
مش قصدى والله يا باشا
وانا قلتلك ان لو المشروع دا تم حطوا اسمى اول واحد
بس علشان الموضوع دا يتم لازم كل اللى هيدفع يحس بالامان علشان مانجيش فى النص ونعطل.. صح؟
وبعدين برضه ابو نورا قالى شكرا وماردش ... مصيبة ليكون بيشاور واحنا مش شايفينه
ماشى يا عم وائل يا تقيل
صباح الفل يا باشا
قديم 07-05-2010, 11:59 AM
waelfarid waelfarid غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا

waelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to behold

مفيش غير الجمعية العادية المتعارف عليها بين الزملاء او الجيران غير كدة أنا فطست علي روحي من الضحك لما لقيت رد زميلنا(محمد شهاب) بيقول فيه (أرنوب أبو ودان )ممكن يلم الفلوس وكل واحد بدل ما حيلعب قدام بيته اللي ورا أرنوب أبو ودان حيلمونا هيلا بيلا ورا الشمس ومش حنشوف فلوسنا تاني ولا الشارع
الطريق الي جهنم في الغالب بيكون دايما ملىء بالنوايا الحسنة
لا خير في خير بعده النار (1)ولا شر في شر بعده الجنة(2)
مثال علي (1) لو مثلا ابنك مش عايز يروح المدرسةبدون سبب الراحة وحبك لابنك لا غبار عليه (خير بصورة مجردة)لكن عواقبه بعدين مش كويسة

ومثال علي (2) لو بتزق واحد(في ظاهره شر) من قدام عربية حتدهسه ووقع عالارض واتوجع احسن ماكانت العربية موتتهptmnlo123per122
قديم 07-05-2010, 05:29 PM
joophy joophy غير متواجد حالياً

joophy has a spectacular aura aboutjoophy has a spectacular aura about

ايه يا جماعة مفيش حد عنده اى افكار جديدة ممكن تفيدنا ؟ نصرف نظر عن الموضوع ولا ايه؟
قديم 08-05-2010, 02:16 AM
FAHD_SSSS FAHD_SSSS غير متواجد حالياً

FAHD_SSSS will become famous soon enough

الموضوع جميل جدا بس مين اللى هيجيب الاول / وبكام اشترك الفرد فى الجمعية دى وكام فرد يتهيألى الموضوع صعب شوية
بس والله الفكرة جميلة بس الظروف هى اللى صعبة وما فيش حد عنده فلوس زيادة عن حاجته اليومين دول
والله الظروف لو تسمح كنت اول واحد اشتركت ولو با‘دى اسعد اى انسان والله ما أتأخر ابدا والله المستعان
شكرا لكم اعضائنا الكرام وربنا يديم عليكم الترابط والاخوة
قديم 08-05-2010, 02:29 AM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

طيب نبتدى بخطوات البدايه ان شاء الله كام عضو مستعد يشترك فى الجمعيه دى وثانيا عايزين نعرف متوسط المبلغ اللى الاعضاء تقدر تدفعة ودا اللى هنعرفة من خلال اقتراحتكم وماهى طريقة التحصيل وبردو عشان نطمن الاعضاء لازم يكون فى حاجة قانويه تحفظ حقوق الاعضاء ...بالتوفيق منتظرين المشاركة والاقتراحات....

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..