العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 07-10-2011, 09:03 PM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of
افتراضي رد: السيارات المستعملة القديمة افضل من الجديدة الزيرو وبعد تجربة

اولا اخي العزيز حمدالله علي السلامه
ثانيا كل ال حصل معاك حصل مع الاغلبيه العظمي ولكن بفروق بسيطه مع من تعامل مع الموضوع بتفكير زياده شويه
وهو انه عندما يذهب الي اي صنايعي ياخذ معه احد من اصحابه او قريب له يفهم في السيارات لكي يتعامل هذا الصديق مع الصنايعي ومالك السياره يتعلم ماهي السياره واعطالها وكيفيه التعامل مع الصنايعي ال (حسبنا الله ونعم الوكيل)
ولكن حضرتك باين عليك دخلت بصدرك يا معلم علشان كده شلت الليله كلها
ولكن كلنا نتعلم من تجارب الاخرين واخيرا ارجوا انك تكون تعلمت شئ بعد الصبر والمجهود الجبار هذا
وليك عندي هديه تشتري عربيه 128 موديل 79 ونص هههههههههههههه
قديم 07-10-2011, 09:07 PM
kimotop kimotop غير متواجد حالياً

kimotop is a splendid one to beholdkimotop is a splendid one to beholdkimotop is a splendid one to beholdkimotop is a splendid one to beholdkimotop is a splendid one to beholdkimotop is a splendid one to beholdkimotop is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوجهاد مشاهدة المشاركة

اولا اخي العزيز حمدالله علي السلامه
ثانيا كل ال حصل معاك حصل مع الاغلبيه العظمي ولكن بفروق بسيطه مع من تعامل مع الموضوع بتفكير زياده شويه
وهو انه عندما يذهب الي اي صنايعي ياخذ معه احد من اصحابه او قريب له يفهم في السيارات لكي يتعامل هذا الصديق مع الصنايعي ومالك السياره يتعلم ماهي السياره واعطالها وكيفيه التعامل مع الصنايعي ال (حسبنا الله ونعم الوكيل)
ولكن حضرتك باين عليك دخلت بصدرك يا معلم علشان كده شلت الليله كلها
ولكن كلنا نتعلم من تجارب الاخرين واخيرا ارجوا انك تكون تعلمت شئ بعد الصبر والمجهود الجبار هذا
وليك عندي هديه تشتري عربيه 128 موديل 79 ونص هههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه
انا الرقم دا بقى يجبلي وجع في الشاسية
قديم 07-10-2011, 09:26 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

انا لو كونت مكانك
مكنش هيبقى عندى صبر اصلا و كنت ولعت فى ام العربيه

و سيبتها فى الشارع كانها مطب عادى يعنى

هههههههههههههههه

قديم 08-10-2011, 04:35 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

: ROFL_C~118::R OFL_C~118::RO FL_C~118:
والله اسلوبك جميل وضحكتنى فى كلامك الجميل دا وربنا يرزقك بعربية زيرو تعيش معاك العمر
قديم 08-10-2011, 06:25 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

ههههههه تسلم ياباشا ع الموضوع الجميل دة وبجد بتبقى اياام ... وربنا يعينك وتجيب عربية الى بتتمناها ان شاء الله

HaMaDa-ToUB@R

01000902024