العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 24-12-2014, 10:41 PM
الصورة الرمزية semmsem
semmsem semmsem غير متواجد حالياً

semmsem is a glorious beacon of lightsemmsem is a glorious beacon of lightsemmsem is a glorious beacon of lightsemmsem is a glorious beacon of lightsemmsem is a glorious beacon of lightsemmsem is a glorious beacon of light
افتراضي رد: سبير كار ..ميزه وعيب.... ياخساره

• أ نبيل عبدالرحمن و أ وائل احمد السيد ... الف شكر على وقوفكم بجوار الحق
  • ولكن من الواضح ان الشهره الكبيره اللى عملها المنتدى المحترم ل سبير كار خلاه يستكبر يرد علينا باعتذار او حتى توضيح وجهة نظره ( ده لو كان عنده وجهة نظر في الموضوع )
  • وبكدا انا اتاكدت انى عندى حق اعمل اي شغل ليا وللي يستعين بيا من الاهل والاصدقاء في اي مكان بعيدا عن سبير كار وربنا يرزقهم على قد نيتهم

لا تأسفـنّ على غـدر الزمان لطالما....رقصـت على جثث الأسود كلاب

لاتحسبن برقصها تعلو على أسيادها.....تبقى الأسود أسود وتبقى الكلاب كلاب
قديم 25-12-2014, 04:53 PM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold

رأيي البسيط
ان دائما و ابدا الأماكن الناجحه شعارها ابتسم في وش العميل
حضرب مثل هوا مش كويس بس هوا ده الواقع
قول اللي انت عايزه لممثل خدمهوعملاء بنك او شركه هواتف محموله و عمره ما حتلاقيه رد عليك انت حتى لو قولتله انت ابن تيت حيقولك ده من ذوقك شكرا يا فندم
و طبعا المكالمه متسجله و حيقاضوك بيها و حيجيله حقه فرد بفرد تجنبا للدعايا السيئه زي الموضوع ده اللي احنا فيه
الخلاصه سبير كار غلطان و اظن السبب الاكبر الشهره اللي وصل لها
قديم 28-12-2014, 07:19 AM
derp1337 derp1337 غير متواجد حالياً

derp1337 is on a distinguished road

انا كنت هروحلهم بس خلاص غيرت رأيى .. الاماكن الكويسة كتير مش بتقف على حد.. هما بس عاملين دعايا لنفسهم
قديم 28-12-2014, 10:29 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

أيوه لاقى بقه يا سبير كار

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 28-12-2014, 11:21 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

الموضوع انا حاسس انه آخد أكبر من حقه بكتير
انا وقفت مع ناس عشان اخدمهم وفى الآخر خسرت وقتى واحرجت من الطرف التانى وكمان طلعت انا الغلطان والناس بقت تدعى عليا مع انى من الاول كانت نيتى خير
عموما كان لازم توصفلهم المكان وخلاص مكنتش روحت معاهم نهائى
وسبير كار او غيره وكل الاماكن اللى بتقدم خدمات بقت معاملاتهم كانهم مش طايقين نفسهم
وده حال 90% من الناس فكل حتة ف البلد بدءا من سايس الجراش لغاية رئيس مجلس إدارة شركتك لو موظف
او وزيرك لو انت ظابط ، الشغل حاجة والعلاقات الشخصية حاجة تانية خالص