العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 09-02-2011, 01:13 PM
الصورة الرمزية kohana
kohana kohana غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: اخصائى تخاطب
هواياتي: كانت كمال أجسام

kohana is a jewel in the roughkohana is a jewel in the roughkohana is a jewel in the roughkohana is a jewel in the rough
افتراضي رد: دلوقتى بس عرفت لية سيتى ستارز متسرقش

:craz yW14:

إيه الرعب ده

ThIs Is My LoVe
قديم 09-02-2011, 01:43 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

ده كورسير وميدو ياجماعه بس هما مخبىين ههههههههههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 09-02-2011, 02:07 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماذا استفدت من اشتراكك فى مصر موتورز؟

بجد ومش كلام إنشا انا مكنش ليا تواصل مع حد على الانترنت بخصوص العربيات وما صدقت لقيت المنتدى لأنى كنت بشوف المنتديات الاوروبية بتعمل ايه وكنت بقول احنا ليه مش كده,

بارك لنا الله فى منتدانا الحبيب وفى مصرنا وعاشت رجالة مصر موتورز

Komy
قديم 09-02-2011, 02:29 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماذا استفدت من اشتراكك فى مصر موتورز؟

بالنسبة لي
1- ساعدني في اختيار عربييتي (لوجان 2010)
2- اكتسبت معلومات غاية في الاهمية (انا بهوي القراءة عن السيارات)
3- عرفني علي ناس محترمة للغايه - مع اني مشفتهمش واخص بالزكر (رينجو) المحترم - (كورسير) الشقي - (ابو نوره) الثقافة - (رينو18) حبيبي
قديم 09-02-2011, 03:42 PM
ash456 ash456 غير متواجد حالياً
من انا؟: اشرف ابراهيم
التخصص العملى: مهندس معماري

ash456 will become famous soon enoughash456 will become famous soon enough

من اجمل ما شفت بصراحة ....و علي فكره دول فعلا اما ال 777 او ال 999 .. وحدات مكافحة الارهاب الدولي بس و الله شكلهم يفرح ويحسس الواحد ان في جيشنا ناس نفتخر بيهم و مايقلوش عن المارينز الامريكي علي ما اعتقد...عموما تسلم ايدك يا بيسو

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة