العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 09-02-2011, 09:23 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: ياجماعه كورسير عبر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mainz مشاهدة المشاركة

الف مبروك يا كورسير يا بطل العبور يا قائد الضربه الجويه والعبور للضفه الشرقيه والغربيه واي عبور وخلاص والف مبروك يا كركرههههههههههه كورسير يعنى احمد ممدوح مؤقتا

هههههههههههههههههههههههه

نسيت سوق العبور يا مينز ده انا ليا هناك عربية نص نقل بتبيع فته بالكوارع ههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههه
ده مين قده وبعدين هناخد ايه منه غير كده ده الوحيد فى مصر الى جاب بل الفيرنا 200 و ثبات حكايه هتاخد ايه منه فى مصر موتورز غير كده
و من الاخر انا بحقد عليك و نفسى ترجع عضو جديد تانى: teaseW16:

هههههههههههههههههههههههه

مش قولتلك ملكش دعوه بالفيرنا اشحال مكانتش الماتريكس عندك ماتورها نفس الماتور عندي ده انتا قلبك خفيف فحت يا كرميله وبعدين انا لو رجعت عضو جديد هجيلك ارجعك بيبي من جديد :w6w2 00504112246446a

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

تيجى نروح التحرير ونتظاهر ضده؟
ههههههههههههههههه

ليه بس كدا يا عم علاء ده انتا حبيبي من ايام الجيزة ده انا كنت ناوي احولك رصيد مشاركات بس انتا اللي قطعت برزقك هههههههههه
قديم 09-02-2011, 09:39 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: دلوقتى بس عرفت لية سيتى ستارز متسرقش

فعلا العالم دول شكلهم كومندور امريكاني لان مشوفتش عندنا في الجيش حاجه شكل كدا بس هل ده ينفع في مصر مش عارف ومعتقدش ان في اي واحد اجنبي هيقدر يقف كدا في الشارع

يا عم ابو حميد دول شكلهم كدا صعايده ومتخفيين ههههههههههه
قديم 09-02-2011, 09:47 AM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دلوقتى بس عرفت لية سيتى ستارز متسرقش

يا عم دول يخضوا العاديين وليس البلطجية

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم
قديم 09-02-2011, 09:52 AM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياجماعه كورسير عبر

احنا نقسم فريقين
فريق يشجع ابو نورا
وفريق يشجع كورسير
وننزل ميدان التحرير ونتظاهر
ههههههههههههههه

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم
قديم 09-02-2011, 10:25 AM
ياسر حبيب ياسر حبيب غير متواجد حالياً

ياسر حبيب is on a distinguished road
افتراضي رد: ماذا استفدت من اشتراكك فى مصر موتورز؟

صباحكم فل بإذن الله ...
خدوا عندكم إنا إستفدت إيه من المنتدي ...
1. أولا مكنتش عارف أي حاجه عن العربيات أنا بأسوق فقط ...
عرفت ...وعرفت ..وعرفت
2. عرفت إزاي بعد بيعي للسياره الاولي الي إشتريتها لمجرد أقتني سياره أتعلم عليها ..وهي أول سياره لي وطبعا إتخميت فيها وكما بعتها بخساره قبل ما أعرف المنتدي وأدخله ...عرف إزاي أفاضل بين العربيات وأحسن سيارات إيه واحسن موديلات أيه وربنا كرمني والحمد لله بسياره رررررائعه بسم الله ماشاء الله وسعرها جميل ....عرفت إزاي أختار السياره ...
وأظن دي حاجه كبييره جدا ...وأقول في ميزان حسناتكم يامنتدي

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة