العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات)

قديم 26-10-2009, 06:59 PM
هشام فواز هشام فواز غير متواجد حالياً

هشام فواز is on a distinguished road
افتراضي رد: عيوب و مميزات الفيرنا ال 1600cc

هى العربيه اسمها نيو هيونداى اكسنت وقال لى كمان فيها عفشه رياضيه يعنى اقوى ولا ايههه؟
قديم 26-10-2009, 07:08 PM
الصورة الرمزية a7lahamada
a7lahamada a7lahamada غير متواجد حالياً
من انا؟: Hamada a7med
التخصص العملى: طالب في جامعة القاهرة
هواياتي: السيارات

a7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond repute

انا احب اضيفلك راي لو انت محتاجو الهيونداي نيو اكسنت المعروفة بفيرنا في الخارج عربية جاية من كوريا علي التوكيل في مصر وهو غبور العربية ممتازة جدااا في سحب البنزين وسحب الموتور وسعر اعادة البيع وقطع غيار اسعارها معقولة بس هو الموديل 2006 كان في عيب صغير ان الباور بتاعها كهرباء مش زيت وكان بيفصل عالطول بس اعتقد انوا اتحل دلوقتي ورجعوة زيت وتقفيل العربية ممتاز بس في حاجة رخمة اشتري عربية 77900 مانوال 84900 اتوماتيك وميكونش فيهم مرايات كهرباء دا شي مستفذ بصراحة بس في المجمل انها عربية ممتازة وتاخد 9 من 10
قديم 26-10-2009, 09:18 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7lahamada مشاهدة المشاركة

انا احب اضيفلك راي لو انت محتاجو الهيونداي نيو اكسنت المعروفة بفيرنا في الخارج عربية جاية من كوريا علي التوكيل في مصر وهو غبور العربية ممتازة جدااا في سحب البنزين وسحب الموتور وسعر اعادة البيع وقطع غيار اسعارها معقولة بس هو الموديل 2006 كان في عيب صغير ان الباور بتاعها كهرباء مش زيت وكان بيفصل عالطول بس اعتقد انوا اتحل دلوقتي ورجعوة زيت وتقفيل العربية ممتاز بس في حاجة رخمة اشتري عربية 77900 مانوال 84900 اتوماتيك وميكونش فيهم مرايات كهرباء دا شي مستفذ بصراحة بس في المجمل انها عربية ممتازة وتاخد 9 من 10

اؤيد هذا الراى و بشده

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 26-10-2009, 10:09 PM
barron barron غير متواجد حالياً

barron is on a distinguished road

سيادة المشرف الرائع وعبقرى الفيرنا استاذنا احمد كار بجد انا مش عارف اشكرك ازى انته بجد معلم كبير

والمفروض غبور يعينك عنده خبير وبالمرتب الى انته تقول عليه انته بجد خلاصاقنعتنى بالفيرنا انته فصصتها قدمنه

بجد انته باشا كبير وملكش حل تحياتى ليك يا كبير انته اقنعتنى خلاص بالفيرناخصوصا انى هجبها قسط يعنى هقعد ادفع 7 سنين فكان لازم الوحد يعرف كويس هو هيجيب اه عشان ما يندمش وانته والاخوة الافاضل وفرت عليا كتير
فالف شكر ليك ياكبير
تحياتى
قديم 26-10-2009, 10:13 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة barron مشاهدة المشاركة

سيادة المشرف الرائع وعبقرى الفيرنا استاذنا احمد كار بجد انا مش عارف اشكرك ازى انته بجد معلم كبير

والمفروض غبور يعينك عنده خبير وبالمرتب الى انته تقول عليه انته بجد خلاصاقنعتنى بالفيرنا انته فصصتها قدمنه

بجد انته باشا كبير وملكش حل تحياتى ليك يا كبير انته اقنعتنى خلاص بالفيرناخصوصا انى هجبها قسط يعنى هقعد ادفع 7 سنين فكان لازم الوحد يعرف كويس هو هيجيب اه عشان ما يندمش وانته والاخوة الافاضل وفرت عليا كتير
فالف شكر ليك ياكبير
تحياتى
و الله انا مش عارف اقولك ايه

الكلام ده كتير قوى عليا ياباشا و الله ان شاء الله مع الخبره و الممارسه فى مجال السيارات هاتكون احسن منى بكتير ان شاء الله

و بخصوص غبور يسمع من بوقك ربنا ههههههههه عندكش واسطه

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات

الكلمات الدليلية
عيوب سيارة, هيونداى, هيونداى اكسنت, هيونداى غبور, هيونداى فيرنا, نيو اكسنت