العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 23-04-2011, 09:49 AM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الفيوم فى مايو 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

نساااااااااايب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
ههههممممممممممممممممممممم مم
حاسس بحاجه مش مريحانى فى الموضوع دا .
ريحة خباثه .
4 44546
قديم 23-04-2011, 09:52 AM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

يابنى يا حبيبى انا بتكلم على ال 3 جمع اللى المفروض هيتحدد منهم جمعة للرحلة مش بتكلم عن اخر جمعة فى الشهر.

وعموما ده كلام الاستاذ سيف أهوه

وقد أقفلت الجلسه فى ساعته وتاريخه
على أن يتم تحديد موعد
المقابله
فى
أحد الجمعات التاليه
6 / 5 / 2011
13 / 5 / 2011
20 / 5 / 2011

الكلام واضح اهوه ويوم 20 ده هو الجمعة الاخيرة فى الاختيارات المتاحة للرحلة

وده نص كلامى فى اول رد على الموضوع

إن شاء الله انا مبدئيا فاضى فى الجمعتين الأولانيتين اللى هما 6 , 13 بس المشكلة انى هكون لسه مجيبتش عربية , فلو حبيت اجيب مراتى وابنى مش هعرف, اما لو جاى بطولى فعادى هتلاجئ على ابو الاسعاد او حمدى مع انهم صينى بس يالا هعمل ايه؟

مش كده ولا إيههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعتزر اني فهمتك غلط بس والله تحديد الميعاد والله والله كان عشان خاطرك بالذات بس انا فهمتك غلط فكرتك تقصد اخر جمعه فالشهر عالعموم حاول تظبط الموضوع مع حد من زمايلك بلاش تقفلها ده حيبقي يوم ميتعوضش ان شاء الله
قديم 23-04-2011, 09:55 AM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

ربنا يسهل إن شاء الله هحاول بس موعدكش لأنه صعب

Komy
قديم 23-04-2011, 02:39 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

وعموما ده كلام الاستاذ سيف أهوه

وقد أقفلت الجلسه فى ساعته وتاريخه
على أن يتم تحديد موعد
المقابله
فى
أحد الجمعات التاليه
6 / 5 / 2011
13 / 5 / 2011
20 / 5 / 2011

إن شاء الله انا مبدئيا فاضى فى الجمعتين الأولانيتين اللى هما 6 , 13 بس المشكلة انى هكون لسه مجيبتش عربية , فلو حبيت اجيب مراتى وابنى مش هعرف, اما لو جاى بطولى فعادى هتلاجئ على ابو الاسعاد او حمدى مع انهم صينى بس يالا هعمل ايه؟

مش كده ولا إيههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لأ يا أحمد يا كومى مش كده . بدل الجمعه التالته مع أحد زملاءك فى العمل . وكل واحد معرض لأى ظروف يا أخى .
وبعدين احنا كلنا اخوه . ولو تحب انا اجيلك بعربيتى وأسرتى أخدك انت وأسرتك من عندك أنا يشرفنى طبعا . معنى كلامى ان مافيهاش أى حاجه لما تيجى انت والجماعه مع حد من اخواتنا . مش عيب . ولا فيها حرج .

Saif El Deen
قديم 23-04-2011, 02:42 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

ربنا يسهل إن شاء الله هحاول بس موعدكش لأنه صعب
خلص يا كومى أحسن والله والله والله لو اعتذرت لحنزل لك مخصوص لغاية عندك عشان أجيبك بنفسى .

Saif El Deen