العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 18-08-2009, 02:21 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: و بيقولك خلوهم يسوقوا ( قرف بجد )

نحن و اياكى ان شاء الله

مدام العربيه موجوده مانخربهاش ليه

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 18-08-2009, 02:24 PM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute

أجيبلك الخلاصة يا أخ أحمد هو من الواضح من الللي انت حكيته ان العيب مش في الستات اللي بتسوق العيب ما هو الا في مرات اخوك ده حتى الراجل شال ايده منها ptmnlo123per172
الذيذ بقة في الموضوع اللي انت حكيته ده انك تخلي اخوك يشوفه بقة ويشوفله حل في الحكاية دي من الاول ما هو لو يقر يقلق راحته ساعة او يجي على نفسه شوية وينزل يوصلها عاشن تعمل مصالحها او مصالح البيت او يجيب هو طلبات البيت ماكنشي ده باق الحال اللي انت مش قادرين تستوعبوه اصلا ان الستات اما بتسوق مش منظرة والله ولا حاجة لاء بسش عشان لزقة الاتوبيسات وانتهازية سواقين التكاسي ان ماعاكسهاش في نص المشوار طيب ما تعلموها الميكانيكا وماله يعني الست اللي بتعمل كل ده بدل ما تقولوا انهم احسن ما يسوقوش ربوا الاول سوايقن التكاسي وقوليلهم رفقا بالقوارير وكل واحد في اي مواصلة يعامل الست انها أخته وعرضه ويحميها بدل مايهين عرضها لو الست مش المفروض تسوق يبقة نص الرجالة لازملهم درس في الاخلاق صدقني والله ده الواقع انا واحدة بتسوق وكنت بمرن سواقة كمان اه انا معاك ان في ناس بتشل بس كمان في فعلا رجالة بتعمل حاجات غريبة بدون داعي اساسا

يا جماعة رفقا بالقوارير او وفرولنا احتياجاتنا انتم الاول واحنا هانعد في بيوتنا ptmnlo123per111

مش هاقولك ان الموضوع مش عاجبني لاء عادي دي وجهات نظر فعلا بس ضحكتني قوي مرات اخوك دي جبارة الصراحة ربنا يعينك بقة واضح ان دي مش اخر التليفونات اللي هاتصحيك من النوم
قديم 18-08-2009, 02:32 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noura_taman مشاهدة المشاركة

أجيبلك الخلاصة يا أخ أحمد هو من الواضح من الللي انت حكيته ان العيب مش في الستات اللي بتسوق العيب ما هو الا في مرات اخوك ده حتى الراجل شال ايده منها ptmnlo123per172
الذيذ بقة في الموضوع اللي انت حكيته ده انك تخلي اخوك يشوفه بقة ويشوفله حل في الحكاية دي من الاول ما هو لو يقر يقلق راحته ساعة او يجي على نفسه شوية وينزل يوصلها عاشن تعمل مصالحها او مصالح البيت او يجيب هو طلبات البيت ماكنشي ده باق الحال اللي انت مش قادرين تستوعبوه اصلا ان الستات اما بتسوق مش منظرة والله ولا حاجة لاء بسش عشان لزقة الاتوبيسات وانتهازية سواقين التكاسي ان ماعاكسهاش في نص المشوار طيب ما تعلموها الميكانيكا وماله يعني الست اللي بتعمل كل ده بدل ما تقولوا انهم احسن ما يسوقوش ربوا الاول سوايقن التكاسي وقوليلهم رفقا بالقوارير وكل واحد في اي مواصلة يعامل الست انها أخته وعرضه ويحميها بدل مايهين عرضها لو الست مش المفروض تسوق يبقة نص الرجالة لازملهم درس في الاخلاق صدقني والله ده الواقع انا واحدة بتسوق وكنت بمرن سواقة كمان اه انا معاك ان في ناس بتشل بس كمان في فعلا رجالة بتعمل حاجات غريبة بدون داعي اساسا

يا جماعة رفقا بالقوارير او وفرولنا احتياجاتنا انتم الاول واحنا هانعد في بيوتنا ptmnlo123per111

مش هاقولك ان الموضوع مش عاجبني لاء عادي دي وجهات نظر فعلا بس ضحكتني قوي مرات اخوك دي جبارة الصراحة ربنا يعينك بقة واضح ان دي مش اخر التليفونات اللي هاتصحيك من النوم
بصراحه كلامك فوق الوصف
شكرا لى المرور الكريم

بس انا عاوز اقول حاجه انا مش عامل الموضوع انتقاد كل ما فى الموضوع انا بجد عمال اضحك بتكلمنى و هيه مقتنه انها هاتكمل مشورها برضو هههههههههه

و بالنسبه رفقا بالقوارير

هو انا لو ماكنتش رفيق بيهم كانوا كلمونى و طلعوا عينى كل شويه و انا ساكت خالص

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 18-08-2009, 03:36 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي بالصوت والصورة أحدث جهاز محمول في العالم (مش بسهوله هاتصدق)

السلام عليكم يا أهل مصر موتورز

جايبلكم معايا فيديو لجهاز محمول تجريبي سيتم طرحه قريبا جدا في الاسواق العالميه ..... بس أيه ؟؟؟؟ حاجه كده ماتتصدقش بسهوله

هو المفروض أنه تليفون محمول لكن في الحقيقه هو تخطى فكرة التليفون المحمول وبقى جهاز كل حاجه محموله

وعشان ما اطولش عليكم اتفرجوا وأنبهروا بنفسكم

بصراحة أنا أكتر شيئ عاجبني في الجهاز ده هو حكاية المترجم الفوري دي

يعني بسهوله كده تقدر تاخد الجهاز ده معاك اليابان أو الصين أو حتى بلاد الواء الواء وتتكلم مع أي حد هناك من خلال الجهاز وهو يترجم بالصوت إللي أنت بتقوله
بس لازم تعمل حاجتين
1- تاخد معاك جهازين مش جهاز واحد عشان إللي يكلمك يقدر هو كمان يرد عليك من غير ما ياخد منك الجهاز إللي في ايدك ويفضل يختار كل مرة اللغة إللي بيتكلم بيها واللغة المترجم إليها وبعد ما تاخده أنت عشان تتكلم ترجع تعيد الخطوات دي تاني

2- لازم تكون لغة البلد إللي أنت رايحها موجوده في الجهاز ولو مشم موجوده يبقى لازم تحملها من على الموقع إللي أكيد هاتوفره الشركة المصنعه لرفع اللغات إللي يحتجها المستخدم

وأتمنى أن يكون نظام التعريف الصوتي سهل وبسيط وغير معقد حيث أن المترجمات الصوتيه تعتمد على نظام يشبه نظام بصمة الصوت إلى حد ما ، فعند حدوث أي تغيير في صوت المستخدم مثل أصابته بالبرد مثلا يجعل من الصعب على الجهاز معرفة الكلمة المراد ترجمتها

على أي حال اتمنى طرح هذا الجهاز قريبا وأتمنى أشتري واحد ليا وللمـُزة إللي بحبها في بلاد الكوكو واوا

تحياتي

التعديل الأخير تم بواسطة Payoo ; 18-08-2009 الساعة 03:39 PM
قديم 18-08-2009, 04:17 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: مافيش حاجة

الله يسامحنا كلنا لو كنا مافهمناش حاجة ptmnlo123per111
ولو طلع حد فاهم حاجة يفهمنى
عشان انا بالذات مش فاهم حاجة فى اى حاجة ptmnlo123per1127

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى