العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 01-11-2011, 11:09 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: فازة الورد فيها ايه عندك

ههههههههههههههههههههههههه ه

خدت الشر وراحت يا استاذ مصطفي وربنا يخليلك الاولاد
قديم 01-11-2011, 11:15 AM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of
افتراضي رد: فازة الورد فيها ايه عندك

ما خبيش عليك سر الواحد بطل يجيب الفازات من حوالي 12 سنه لان خبطتهم علي الراس بتوجع اوي

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }
قديم 01-11-2011, 11:26 AM
الصورة الرمزية غريبو99
غريبو99 غريبو99 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد محمد غريب
التخصص العملى: حاسب آلى ونظم معلومات
هواياتي: سيارات , رحلات صيد وابحار

غريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond repute
افتراضي مطاردة محترفة

بسم الله الرحمن الرحيم
الأخوة الكرام اعضاء المنتدى المحترمين
السلام عليكم
بعد التحية

امبارح ظهرت لى بنت تقريبا 20 سنة محترفة سواقة بأوبل كورسا موف صغيرة ولقيتها بتزنق علية بشكل غريب وقلبنا ميدان شمبليون بالأسماعيلية واتجهنا لميدان عرابى الساعة 8 مساء تقريبا البنت كانت بتلعب بالعربية اكنها فى اوتو كروس كان نفسى حد يصورنا فيديو فكبرت فى دماغى وحصلت مطاردة نص ساعة وبعد كدة البنت جريت بعربيتا بس البنت سواقتها محترفة جدا جدا كان نفسى اوقفها واخليها تشترك فى المنتدى.

وشكرا
قديم 01-11-2011, 12:02 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: رحلة مع عضو من اعضاء احنا اسفين يا ريس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezzhelmy مشاهدة المشاركة

يا حبيبي انا من الناس اللي خلوك بتعرف تكتب وتشتم براحتك دلوقتي

حبيبك ديه تقولها لواحد صاحبك مش ليا يا استاذ وبعدين انا بكتب من قبل ما سيادتك تعرف يعني ايه كتابه والشتايم الحمد لله احنا متربناش عليها ولا نعرف طريقها الا عن طريق الناس اللي تستاهل فعلا انها تتشتم وبردك مبننسقش وراهم وبنعرف نتعامل معاهم ونحرجهم بالزوق

لاني يوم 25 و 28 يناير كنت مرمي في التحرير وبالدليل لاني كاتب ومصور كل اللي حصل ومنزله في موقعي صوت وصورة
شوفت انت ايه بقى وانت في بيتكوا؟

وسيادتك لما كنت بتقف في ميدان التحرير مين اللي كان بيحمي بيتك واهلك مش اللي زي وزي ناس كتير ولا انتا عايز تطلع نفسك بطل علي الاقل احنا مكناش بنعرف طعم النوم وكنا بنبات في الشارع في عز البرد ومنعرفش المصايب هتجيلنا من انهي مكان مش نازلين نصور في ميدان التحرير

انا حاسس بكسفتك بعد ما اتهمتني وطلع اتهامك باطل
بس لو عندك شجاعه كنت اعتذرت

ههههههههههههههههههه يا ريت تسئل الناس هنا مين هو احمد ممدوح وبعدين تتكلم والحمد لله انا لو حسيت في نفسي اني غلط في حد بعتذرله مش بستني لما يطلب اني اعتزرله ولو بتعرف تقرا كلامي راجع كل مواضيعي في المنتدي وانتا تعرف مين هو احمد ممدوح

وفعلا انا مكسوف بس مش منك انا مكسوف عليك وعلي كلامك اللي لا يدل علي انك اساسا عديت من وسط البلد

تجميع ايه وهو انت اساسا اضفت حرف
انت ناقله كوبي وبست

وبتقول عليا انا اللي مش بقرأ كويس طيب اقرأ الجملة اللي كتبتها تاني وانتا تفهم انا بقول ايه ولا بلاش تتعب نفسك انا افهمك انا بقول ايه انا بقول ان الراجل اللي عمل الموضوع ده تعب في تجميعه وواجب علينا اننا ننقله ومش معني اننا نقلناه بالحرف الواحد تبقي جريمة وبعدين انا ناقله بنفس العنوان علشان سيادتك وأي حد تقدرو تعملوا بحث عنه كويس في جوجل وتجيبوا الكاتب الاصلي للموضوع

وهو احنا اساسا نسينا .. انت محسسني انك ناقل تاريخ نابليون اللي عدى عليه قرنين
انت اتولدت لقيت واحد اسمه مبارك وكلنا عيشنا الايام السودة دي

والله انتا فعلا حسستني بكدا ان انا بتكلم عن حااجات حصلت من قرون مش من شهور

انا اتولدت لقيت اللي قبل مبارك
وعلشان كده لما تيجي تتكلم مع الاكبر منك سنا لازم يبقى فيه شويه ذوق

سيادتك مش انتا اللي هتعلمني يعني ايه زوق وكبر السن مش بالاسم بالفعل وللاسف مش هنساق ورا كلامك ده كتير علشان تربيتي تمنعني من كدا

لانك مش مجرد عضو - المنتدى مديلك لقب
وللاسف انت مختص بالشكاوي
وانا مش عارف لما تكلمني بسخريه ذي ما عملت اشتكيك لمين ؟!!

عندك الادارة تشتيكيني فيها وبعدين اانا مختص بحل النزاعات بين الاعضاء يعني فاعل خير يعني انا زي اي عضو هنا وبيطبق عليا كل قوانين المنتدي

لكن انا اقدر اخد حقي تالت ومتلت بلساني لكن لا اخلاقي ولا سني يسمحوا بده

لا تعليق

ياريت تتعلم ان الاشراف او تكليف المنتدى بيفرض عليك طريقه معينه في التعامل مع الاعضاء

انا بقدم خدمه للمنتدي وزي زي اي عضو هنا مفيش حاجه تفرض عليا غير احترام القوانين اللي سيادتك وانا وافقنا عليها يوم ما سجلنا في المنتدي

انا عندي في موقعي 30 مشرف ذي حضرتك لكن مش ذيك طبعا والحمد لله

الحمد لله انهم مش زي لانهم مكنوش هيستحملوك ساعه واحده

الرد في الاقتباس
قديم 01-11-2011, 12:05 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: رحلة مع عضو من اعضاء احنا اسفين يا ريس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezzhelmy مشاهدة المشاركة

نسيت حاجة مهمة
وهي ان ال 23 مشاركة واللي انت اتهمتني بسببهم انهم مشاركات شكر ونفاق في مبارك
وفي النهاية اكتشفت انهم مشاركات طلب خدمات من الاعضاء
فعلا هي مشاركات ومواضيع طلبت فيها مساعدة الاعضاء والمشرفين وبجد انا استفدت من خبراتهم ومن احترامهم
ولقيت ان المنتدى ده افضل من منتديات تانية متخصصة في السيارات بسبب تعاون الناس وسرعتهم في الرد واهتمامهم
وانا اسف اني دخلت موضوع مالوش علاقة بالسيارات واللي انا اساسا مسجل بسببها
اوعدك مش هادخل مواضيعك تاني طالما الراي المخالف بيزعلك
وهاكتفي بتصفح المواضيع المتخصصة في السيارات لانها مفيدة ومحترمه وبتفيد ناس كتير
واتمنى ان ردي ده يكون اخر رد ليا في الموضوع ده
خالص تحياتي للجميع
واسف لو كان ردي ضايق حد
وشكرا لكل من رد عليا في موضوع طلبت فيه مساعدة

وانا بوعدك ان ردي عليك ده هو اخر رد ليا

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة