العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 20-06-2009, 07:04 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: golf 1 vr6

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AMG مشاهدة المشاركة

الف شكر يا جماعة علي تفاعلكم معاياواناعارف ان كل اللي قولتوه صح ميةفي المية بس اللي انته مش عارفينه ان العربية دي مش هتبقي استخدام يومي يعني من الاخر هتبقي project car هخليها للتعديل فقط ومتهيألي لو ركبت ال slide bars و sport discs and pads و sport springs and dambers و sport clutch and flywheel العربية هتقدر تستحمل الموتور ولو شايفين حاجة غلط في كلامي انا مستني نصايحكم وعلي فكرة يا mohamed ibiza انا من سكان الهرم زيك ومستني ردودكم يا شباب
project قولتلي انا فاكرها عربية مقاومات و للشد و الجري و الدراج و كده

بس عشان تظبط الكلام ده كله يا باشا هتكلفك كتير اوي كمان في حاجة طقم الدبرياج السبور و السوست و المساعدين السبور ملهمش دعوة بحوار الشاسيه و الVr6 دول لرفع الاداء

يا ريت تقولنا ميزانيتك كام و لو ميزانيتك هي اللي في دماغي هقولك شوية حاجات تعملها هتطلع منها عربية اقل ما يقال عنها انها غوووووول و هتبقي project بجد بقي

اتشرفنا بيك يا باشا الهرم منور بيك ptmnlo123per122

IBIZA
قديم 20-06-2009, 09:52 PM
AMG AMG غير متواجد حالياً

AMG is on a distinguished road

والله انت اللي منور الهرم وانت معاك حق ان السست والمساعدين ملهمش دعوة بالشاسية بس مينفعش تحط الكلام ده كله من غير ما تعدل الsuspension بتاع العربية عشان تبقي ماسكة معاك وبالنسبة للميزانية اول لما اشتري الجولف ان شاء الله هصرف عليها كويس بس مش مرة واحدة عشان بصراحة مش هعرف بس انشاء الله هتبقي النتيجة كويسة لان العربية خفيفة جدا وادعيلي بقي الاقي واحدة سعرها في الحنين. شكرااااااااااا
قديم 21-06-2009, 01:46 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

والله انت اللي منور الهرم وانت معاك حق ان السست والمساعدين ملهمش دعوة بالشاسية بس مينفعش تحط الكلام ده كله من غير ما تعدل الsuspension بتاع العربية عشان تبقي ماسكة معاك وبالنسبة للميزانية اول لما اشتري الجولف ان شاء الله هصرف عليها كويس بس مش مرة واحدة عشان بصراحة مش هعرف بس انشاء الله هتبقي النتيجة كويسة لان العربية خفيفة جدا وادعيلي بقي الاقي واحدة سعرها في الحنين. شكرااااااااااا
ده اكيد يا باشا لازم يا اما عفشه الموتور اللي هتجيبه يا اما عفشه كوني يا اما عفشه بلشتين سبور كامله

عموما يا باشا ربنا معاك و يوفقك و اي حاجة تحتاجها كلمني لو عايز الVr6 موجود زي ما قلتلك لو هتعمل تربو في المشروع عندي اللي يظبطهولك و ربنا يوفقك ان شاء الله

IBIZA
قديم 21-06-2009, 11:39 PM
AMG AMG غير متواجد حالياً

AMG is on a distinguished road

طيب ممكن تديلي ايميلك يا mahamed ibiza
قديم 22-06-2009, 12:49 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute

اولا شكرا علي ردك السريع يا mohamed ibiza وبالنسبة لموضوع ال vr6 انا شفت كليبات كتيرة اوي ل gollf 1 عليها vr6 حتي شوف

تسلم ايديك يا مان

ومكشور ابيزا

I do not like driving a fast but I love fly slowly