العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 16-08-2012, 11:28 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هو انا عقلى كان فين ساعتها ؟؟؟؟؟؟؟

الجواز اولى .. انتا دبر مصاريف الجواز .. والفلوس اللي تزيد هات بيها العربية اللي عايزها ..
قديم 17-08-2012, 02:39 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute

ما بلاش أفيو

Mohamed Hussein - journalist
قديم 17-08-2012, 03:33 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

أولأ : كل عام وحضرتك بخيربمناسبة شهر رمضان الكريم وبمناسبة دخول العيد علينا أن شاء الله
ثانياً : الخيرة فيما أختاره الله وماتزعلش على اللى راح وبص للى جاى
ثالثاً : أنا ما نصحكش أبداً أبداً تشتري أفيو زيرو , لأنها بقت تقفيل مصرى وبقت مليانة عيوب والكلأم ده أنا قرأته فى أكثر من منتدي والكل بيلعن فى التقفيل المصرى ومشاكله.
رابعاً: لو أنت لسة مصمم على الأفيو , أنا فى واحد جارى فى نفس الشارع اللى أنا ساكن فيه وعنده عربية أفيو موديل 2007 تقفيل كورى راميها فى جراج بيتهم , ولما فرجنى عليها , والله صعقت لما شفتها وماكنتش مصدق أنها موديل 2007 لأن العربية بأكياس المصنع وبريحة الفابريكة وحتى بلزق الفل اللى بيبقى موجود على الباب وماشية 2900 كيلو بس , وهى على فكرة فابريكة برة وجوة , وصاحبها وأبوه بيشغلوا الموتور بتعها مرة كل أسبوع .. لو حضرتك عاوز تشوف العربية فأنا ممكن أستأذنه فى أنك تاخد رقم تليفونه وتيجى تشوفها وتكشف عليها بنفسك , بس هو كان عاوز فيها 70 ألف لأنوا بيقول أنها زيرو ومامشيتش خالص , ربنا يوفقك للى فيه الخير وصلاح الحال ....

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله

قديم 18-08-2012, 05:45 PM
flymido flymido غير متواجد حالياً
التخصص العملى: french teacher

flymido is on a distinguished road

2007 وماشيه 2700 كيلو تمام بس لو هو معندوش مانع نكشف عليها فى التوكيل وممكن حضرتك تتفضل مشكور بارسال رقمه على الخاص ولك جزيل الشكر
قديم 18-08-2012, 07:33 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flymido مشاهدة المشاركة

2007 وماشيه 2700 كيلو تمام بس لو هو معندوش مانع نكشف عليها فى التوكيل وممكن حضرتك تتفضل مشكور بارسال رقمه على الخاص ولك جزيل الشكر
أكشف عليها زي ما أنت عاوز فى أى مكان ده من حقك , بس أسمح لى أن أستذنه يديك رقم تليفونه ثم سأرسل لك رقم تليفونه على الخاص أن شاء الله

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله