العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 25-06-2012, 12:35 PM
sikonsadek sikonsadek غير متواجد حالياً

sikonsadek is on a distinguished road
افتراضي رد: مستوى مؤشر عداد الحرارة ارجو الافادة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة honnio00o مشاهدة المشاركة

انا معايا 2012 زى حالاتك المؤشر عندى على النقطه اللى فوق علطول .مش تحتها ولا حاجه... بس انا مظنش انها مشكله دا ممكن ظبطه عداد 0....مظنش انها مشكله مع انها شغلت تفكيرى فتره بس كبرت
يا باشا انا كنت مكبر بس لقيت ان المؤشر وصل للنقطة البيضة اللى فوق ورجع تانى جريت على التوكيل(نيو كار الموجود بالاسماعيلية) وقولتلو اللى حصل معايا المهندس قعد يجرب وقالى كل شىء عادى بس انا مش مطمن لموضوع وصول المؤشر للنقطة اللى فوق لان ناس كتير من زاميلى معاهم فيرنا قالولى كدة مش عادى
انا بتمنى من الناس اصحاب الخبرة فى الفيرنا يوضحوا لينا موضوع عداد الحرارة والمؤشر اقصى وضعى طبيعى ممكن يوصل لية المؤشر علشان نقدر نطمن لان بصراحة انا شايف الموضوع مقلق وخصوصا ان الحر الشديد جاى
قديم 26-06-2012, 01:40 AM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute

نصيحه منى لو انت من اسماعيليه توجه الى الغبارى فى الخامسه امام مستفى الاميرى العام وسيبك من نيو كار
بالنسبه لسؤالك
الاجابه : الموضوع مفيهوش مشكله ان شاء الله طالما هى تقرؤيبا فى المنتصف
ومتروحش فى حته وتسال تانى بخصوص الموضوع ده عشان هايدفعوك ع الفاضى ومش هيعملوا حاجه

أعتذر عن خطأ غير مقصود منى فى حق محمد تونسى
قديم 26-06-2012, 02:08 AM
sikonsadek sikonsadek غير متواجد حالياً

sikonsadek is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سويلم مشاهدة المشاركة

نصيحه منى لو انت من اسماعيليه توجه الى الغبارى فى الخامسه امام مستفى الاميرى العام وسيبك من نيو كار
بالنسبه لسؤالك
الاجابه : الموضوع مفيهوش مشكله ان شاء الله طالما هى تقرؤيبا فى المنتصف
ومتروحش فى حته وتسال تانى بخصوص الموضوع ده عشان هايدفعوك ع الفاضى ومش هيعملوا حاجه

الف شكر يا كبير وخلاص هعمل بالنصيحة بتاعتك وهكبر دماغى
قديم 26-06-2012, 02:11 AM
الصورة الرمزية AKRAM_BMW
AKRAM_BMW AKRAM_BMW غير متواجد حالياً
من انا؟: نشيط
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الهكر - السيارات

AKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant future

جميل جدا
تسلم

مع تحياتى

قديم 26-06-2012, 04:48 AM
الصورة الرمزية ahmed.bahlol
ahmed.bahlol ahmed.bahlol غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد محمد الطوخي بهلول
التخصص العملى: معيد الميكروبيولوجيا الزراعية بكلية الزراعة - جامعة بنها
هواياتي: الانترنت - كرة القدم - السيارات

ahmed.bahlol has a spectacular aura aboutahmed.bahlol has a spectacular aura about

بص يا باشا المؤشر لو انت شاكك فيه لما بيجي عند النص خليك ماشي بالعربية لمسافة كبيرة لو فضل ثابت اعرف ان ده الطبيعي اما لو العربية فيها عيب انها بتسخن اعرف ان المؤشر هيفضل يرفع لحد فوق هذا كل ما اعرفه

Dr Ahmed Bahloul