العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 19-06-2011, 03:18 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هنشغل نور العربية امتى يا رجالة ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

تصدق بالله يا زعيم انا اتخنقت بجد انا خلاص جيبت اخري انا بتجيلي لحظات كدا بحس اني نفسي ادغدغ جوز الفوانيس اللي عندي دول محدش بيطيق اني اولعهم لدرجة ان الواحد بينزل في كذا حفرة وبياخد مطبات نص كم وعينك ما تشوف الا النور

ربنا يهدي الشعب ده ويعرف يعني ايه نور

شعب عايشها في الضلمه فعلا
انا نفس الموضوع مع انى مغيرتش لمض, لسه بلمض الزيرو الاستاندرد 55/60 وات, بس هوا فعلا النور الواطى عندنا فى الفيرنا تحس انه جامد شوية

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 20-06-2011, 01:25 PM
sherif fersh sherif fersh غير متواجد حالياً

sherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond repute

الحل بسيط يا جماعة ...
نضبط جسم الفانوس بحيث يكون النور لتحت شوية
أنا مولع النور على طول و مافيش أى شكوى
قديم 20-06-2011, 01:30 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

والله ياباشا انا بولع النور الواطى واللى يزعل يزعل طالما النور مظبوط للارض بتفلئ اللى مش عاجبه
قديم 20-06-2011, 01:37 PM
tifa_1979 tifa_1979 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Export Logistics supervisor
هواياتي: كرة القدم

tifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to behold

السوال ده كنت بسئلوا لنفسى
المفروض اشغل النور امتى كل الناس ايلى امامك يفضل يشورلك على النور مع الرغم ان مش شايف وان ماشى على الطريق سواء مطب ودايما محسسنى انى اعمى
فعلا سوال المفروض اشغل النور امتى
قديم 20-06-2011, 01:47 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبيب الناس مشاهدة المشاركة

انا مره نسيت النور العالي منور وقفلت العربيه وطلعت جتلي فاتورة النور اخر الشهر 230 جنيه خوفت مدفعش يسحبو الرخص
ههههههههههههههههه
ههههههههههه
عسل يا حبيب الناس تعليقك مضحك جدا
واحب اضيف انه يمكن نشغل نور العربية من 7 ص الى 7 م
فى عز النهار عشان ماحدش يشتكى من النور أَ بَـ دْ اً

صلى على رسول الله
---------------------