العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 09-10-2010, 03:44 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا عايز رايكم فى عربية 128 بالله عليكم

الاتنين معايا عاوز راى ابعد عن الريجاتا حاجتها غالية اوى لانها مش موجودة اة عربية تثيلة وثابتة على الارض وشكل وتكييف بس تعور فى الاكسسوارات بتعها ثم ان لو انا معايا 23 الف تفكيرى هايختلف خالص هافكر اركب يابانى او كورى
قديم 09-10-2010, 05:05 PM
manooo80 manooo80 غير متواجد حالياً

manooo80 will become famous soon enoughmanooo80 will become famous soon enough

طيب يابانى وكورى زى ايه بالظبط ؟؟
قديم 11-10-2010, 08:10 PM
الدكتور عمرو الدكتور عمرو غير متواجد حالياً

الدكتور عمرو is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manooo80 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا عاييز ردكم فى العربيه 128

انا دلوقتى معايا فى حدود 16500 ممكن بيهم اجيب عربية 128 كويسه انا اول مره اشترى عربيه وعايز عربيه متقرفنيش مش كل شوية عند المكانيكى وكده اركبها وادور وامشى وبس ولا انتوا متنصحوني اركب 128 اصلا بصراحه عايز نصيحة الناس اهل الخبره والناس اللى راكبين 128

ولو الفلوس دى متجبش 128 كام بالظبط يجيب 128 كويسه ؟

وربنا يكرم ويبارك للى هيرد عليا ولو باى نصيحه
أنا لي نفس المشكلة وممكن أدفع لحد 25000 وسألت أكثر من واحد وكل واحد منهم نصحني بحاجة مرة لادا موديل94 بـ 22 ألف ومرة لادا موديل 2007 بـ 27 ألف وكلاهما بحالة جيدة جدا ومرة 128 موديل 76 بـ 13 ألف ومرة ريجاتا موديل 86 بـ 23 ألف وأخيرا تويوتا كرولا82 خليجي بـ 22 ألف
وفيه واحد جاب لي مازدا 929 بس الفجاوي كلها رايحة البرومة أكلتها وفيها شوية شغل ممكن لحد ألفين جنيه وسعرها حوالي 18 ألف
وبصراحة لا زلت في مرحلة الاختيار للآن
فما رأيكم في الأنواع والأسعار دي كلها؟

بالمناسبة سمعت أن أسعار السيارات نازلة ومع ذلك مش عارف الناس معليه الأسعار الأيام دي ليه؟
قديم 12-10-2010, 10:02 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manooo80 مشاهدة المشاركة

طيب يابانى وكورى زى ايه بالظبط ؟؟
زى مازدا 323 عربية زى الفل ما شاء الله عليها كنت بروح بيها اخر الدنيا وارجع فى نفس اليوم فعلا اليابانى يابانى
قديم 13-10-2010, 12:05 AM
الصورة الرمزية johnny161094
johnny161094 johnny161094 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكلية اداب جامعة عين شمس
هواياتي: القراءة و كورة القدم و قيادة السيارات

johnny161094 has a spectacular aura aboutjohnny161094 has a spectacular aura aboutjohnny161094 has a spectacular aura about

انا برضو بقول مازدا 323 العربية قوية و حلوة اوي و انعم بكتير من ال128 و قطع غيار متوفرة لحد ما و رخيصة مش غالية و ربنا يوفققك