العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 28-06-2010, 08:44 AM
kumari sarah kumari sarah غير متواجد حالياً

kumari sarah is on a distinguished road
افتراضي رد: ما هي السيارة التي تعتبرها مظلومه<كمواضيع> في منتدى مصر موتورز ..؟؟

الهيونداى الاتوس
قديم 28-06-2010, 09:16 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MANDO09 مشاهدة المشاركة

والله يا استاذ احمد انا اتمنى الكلام اللى حضرتك بتقوله يتحقق لأنى من عشاق الفرنساوى بالذات الرينو والسيتروين
lملاحظة صغيرة طول عمرها نصير واخد توكيل الرينو
طبعا من ناحية الفرنساوى هو بس مش فى مصر لكن فى عديد من دول العالم برغم تفوق تكنولوجيتة وحداثتة وعالم الابتكارات التى تمتاز بها السيارات الفرنسية ولكن يتبقى عامل واحد بغض النظر عن التوكيل وقوتة وهو الاعتمادية يعنى تجيب عربية وتنساها وسهوله وبساطة الصيانة والناس اللى بتفهم فيها هذا عامل يقف ضد العديد من السيارات فى السوق المصرى
قديم 28-06-2010, 10:00 AM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

شكرا ...لكم بس يا جماعه انا مش قصدي عربية مظلومه في السوق لا ....يعني مظلومة في المنتدى

مفيش لها مواضيع او ما خدتش حقها من المواضيع كفاية ....
قديم 28-06-2010, 10:46 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

شكرا ...لكم بس يا جماعه انا مش قصدي عربية مظلومه في السوق لا ....يعني مظلومة في المنتدى

مفيش لها مواضيع او ما خدتش حقها من المواضيع كفاية ....
ودة كان ردى بالضبط سيدى الكريم فى المنتدى وطبعا هو يعكس السوق
السوناتا
الريو
الاكسنت
الياريس
السيتى
سيارات من الفئات المطلوبة بشدة فى مصر ولكنها غير مطروحة كخيار وارد لدى الكثير وذكرت الاسباب فى مداخلتى الاولى شكرا لك لعرضك موضوع مهم وتقبل تحياتى ودمت بود
قديم 28-06-2010, 11:54 AM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

ودة كان ردى بالضبط سيدى الكريم فى المنتدى وطبعا هو يعكس السوق
السوناتا
الريو
الاكسنت
الياريس
السيتى
سيارات من الفئات المطلوبة بشدة فى مصر ولكنها غير مطروحة كخيار وارد لدى الكثير وذكرت الاسباب فى مداخلتى الاولى شكرا لك لعرضك موضوع مهم وتقبل تحياتى ودمت بود
شكراليك ...بس سؤال؟؟؟ ليه اكسنت وياريس ؟؟؟؟