العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 18-05-2010, 10:18 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: شوفتوا الصعيدي لما بيعدل التويوتا بيعمل فيها ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة realman مشاهدة المشاركة

بطلوا بقى حكاية صعيدى وبحراوى دى. بقت موضة قديمة وبايخة ورمز للتخلف اللى حطينا نفسنا فيه وخلت العالم كله يستهين بينا

يا عم خليك فريش وبعدين انتا شكلك صعيدي فحت لانك من اول مشاركه ليك تدخل تدافع عن الصعايده كدا لعلمك انا بردك صعيدي متفتكرش اني من تيوان ولا حاجه
قديم 18-05-2010, 10:20 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ملكش دعوة بالصعايدة ياكروزر علشان متعملش ازمة سياسية فى المنتدى وابندجك اهنه(هنا)
ولو وقعت فى ايدى ع الدائرى انت حر فاكر موضوع شروع فى قتل والا اييييييييه
وساعتها ضميرى مش هيوجعنى
انت حر

هههههههههههههههه ما هي دماغ الصعيدي ديه هيه اللي مخليه حكومة بلدنا تلبسك كل يوم مخالفة شكل وتسحب منك الرخص وبعدين متفتكرش اني لوحدي انا بردك ورايا رجالة ياكلو النايتي انتا حر
قديم 18-05-2010, 10:22 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو مشاهدة المشاركة

احنا هنسحب الجنسيه (الصعيديه )من كورسير وهنستناك كلنا (الاعضاء الصعايده) عند مغاغه

شكلك كدا من مغاغة انتا كمان ديه منطقتي يا عم مورو هتخبط هتلاقي رجالة مغاغة كلهم نازلين وراك بالقصب انتا حر ههههههههههه حبيبي يا مورو هتودي الواحد في دايه انتا النهارده يا مورو
قديم 18-05-2010, 10:27 AM
الصورة الرمزية alaa@virus
alaa@virus alaa@virus غير متواجد حالياً
من انا؟: انا انسان مسلم والحمد لله
التخصص العملى: مبرمج
هواياتي: البرمجة وتصميم المواقع

alaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو مشاهدة المشاركة

احنا هنسحب الجنسيه (الصعيديه )من كورسير وهنستناك كلنا (الاعضاء الصعايده) عند مغاغه
والله يا اخى اضحكتنى جدا
جزاك الله خيرا
قديم 19-05-2010, 03:06 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههه ما هي دماغ الصعيدي ديه هيه اللي مخليه حكومة بلدنا تلبسك كل يوم مخالفة شكل وتسحب منك الرخص وبعدين متفتكرش اني لوحدي انا بردك ورايا رجالة ياكلو النايتي انتا حر
يابنى انت فاهم الموضوع غلط اساسا انا اهلىبيعايرونى انى ماشى ومعايا ررخص ولو عرفو انها اتسحبت هيشمتو فيا وهيقاطعونى لو روحت جبتها
اومال انا ماشى بكارت ميناتل ليه
رجالة ايه دى اللى بتاكل نايتى اومال الجبل اللى بيكسروه بسنانهم عندنا ده ايه