العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 07-03-2010, 09:34 PM
الصورة الرمزية sa3dawy
sa3dawy sa3dawy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical student
هواياتي: carsFREAK

sa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud of
افتراضي رد: الحلم

الموضوع شكلة لسة هيولع :D:D
مستنيين تفاصيل

قديم 07-04-2010, 02:57 PM
الصورة الرمزية alaa@virus
alaa@virus alaa@virus غير متواجد حالياً
من انا؟: انا انسان مسلم والحمد لله
التخصص العملى: مبرمج
هواياتي: البرمجة وتصميم المواقع

alaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to behold

المطبات والناس الى بتعدى واخطاء الناس السواقين معظمهم مش كلهم ونحن منهم بالتأكيد كل هذا يقف امام هذا الحلم ptmnlo123per195
قديم 07-04-2010, 03:06 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

احيانا يكون سر جمال الحلم هو عدم تحقيقه او شعورك بانه صعب المنال وتظل تحلم بيه طول عمرك
لذلك فان حلم 0-100 فى 6 ثوانى سيظل اجمل حلم لكل من يعيش بين مطبات وحفر المحروسة
وربنا يرحمنا من كوابيس التوكتوك والميكروباص

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 07-04-2010, 05:09 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

والله فيه طرق كويسة فى ممكن تمشى فيها من حيث المطبات ذى طريق حى الجامعة مفهوش مطبات والطريق ما بين المنصورة وجمصة المختصر كله مستقيم ومفيش غرزة ولا غيره وجميل جدا بس المشكلة مش فى كده المشكلة أنك مستهتر ونسيت أن فيه خلق ماشية جنبك,الكلام مش ليك طبعا يا باشا

المهم والله أنا نفسى أسقط موتور فى 128 موديل 89 موتور فيات أونو تيربو بس متخوف أوى ومش عارف أعمل أى يعنى بصراحة نفسى أركب الموتور ومعه طبعا الفتيس والذى منه لأن فكرة أنى أغير العربية حاليا صاعبة وبصراحة العربية مريحنى أوى ومش شايف لها تغيير

على فكرة فيه إحصائية رسمية فى أمريكا بتؤكد أن 3 من 5 مواطنين أمريكان بيقودو دايما تحت تأثير الكحولptmnlo123per1147
قديم 07-04-2010, 05:28 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed_lol2007 مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههههه
على رأيك والله ياباشا
دة الواحد مش بيعرف يمشى على رجله حتى من كتر المطبات
بس بصراحة مفيش حد مبيراودهوش الحلم دة وياريت ياباشا ترد على موضوع M3
ايه موضوع ال m3 ده يا ابو حميد فكرني لحسن اانا في التواهن خالص