العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 03-01-2010, 10:17 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اهم سيارات الرؤساء والملوك

ايوه كده يا كيمو انا قولت كده فيه حاجة غلط برضو

انا مش بقلل من مرسيدس ومرسيدس هى ماي باخ بس الاخيرة ديه هى براند الفخامة المتناهيه

انا شخصياً لو يحكمونى على الروساء بتوعنا اركبهم شاهين ام زرار ناعم الملمس مزودة بايرباج فى مسند الرأس ptmnlo123per1127

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 03-01-2010, 10:30 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

انا مش بقلل من مرسيدس ومرسيدس هى ماي باخ بس الاخيرة ديه هى براند الفخامة المتناهيه

انا شخصياً لو يحكمونى على الروساء بتوعنا اركبهم شاهين ام زرار ناعم الملمس مزودة بايرباج فى مسند الرأس ptmnlo123per1127
لا يا باشا كلامك صح طبعا ... المايباخ و الرولز رويس هما قمة الفخامة و الدلع فى العالم كله
و اللى بيركبوهم بيبقى علشان الاستمتاع و المنظرة فى نفس الوقت ...
اما الملوك و الرؤساء مش محتاجين منظرة ... محاتجين سيارات مدرعة و طلبات خاصة
بس هو اكيد برده رولز و مايباخ بيعملو طلبات خاصة للرؤساء ... بس ارزاق بقى يا باشا

و بالنسبة للشاهين كتير عليهم و حياتك ... كفاية قوى زستافا بس تكون برده نفس الزرار و نفس الايرباج

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 03-01-2010, 10:38 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

لا يا باشا كلامك صح طبعا ... المايباخ و الرولز رويس هما قمة الفخامة و الدلع فى العالم كله
و اللى بيركبوهم بيبقى علشان الاستمتاع و المنظرة فى نفس الوقت ...
اما الملوك و الرؤساء مش محتاجين منظرة ... محاتجين سيارات مدرعة و طلبات خاصة
بس هو اكيد برده رولز و مايباخ بيعملو طلبات خاصة للرؤساء ... بس ارزاق بقى يا باشا

و بالنسبة للشاهين كتير عليهم و حياتك ... كفاية قوى زستافا بس تكون برده نفس الزرار و نفس الايرباج
والله يا كيمو الزفتافا يستاهلوها مفيش كلام بس الواحد بيقول علشان برستيجنا احنا كشعب برضو فمشيها شاهين معلش المرة دي بس اهم حاجة الزرار والايرباج انت عارف الكماليات ديه بتبقى مهمة اوى

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 03-01-2010, 11:20 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

ايه الرؤساء الكحيانين دول كلهم مرسيدس مرسيدس كده مفيش حد يركب مايباخ خالص امال العربية ديه معمولة لمين ptmnlo123per1106
والله معاك حق ياوائل باشا لاهم عايشين ولاسيبنا نعيش

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amr مشاهدة المشاركة

شكرا يا باشا ...........

بايخه اوي بتاعت اليابان عربتي احلا
والله يادكتور انا شايفة راجل محترم بلد متقدمة راكب عربية محلى ومش صارف هنا وهنا

طب ياوائل باشا لو كل ريس ركب عربية بلده بيشجع صناعة بلدة حنركب الرؤساء والوزراء ايه عربيات التكرامو ده حت دى وقفوها خلاص

والله يا كيمو الزفتافا يستاهلوها مفيش كلام بس الواحد بيقول علشان برستيجنا احنا كشعب برضو فمشيها شاهين معلش المرة دي بس اهم حاجة الزرار والايرباج انت عارف الكماليات ديه بتبقى مهمة اوى

وانا موافقك فى موضوع الشاهين بس حتى ده اصلا مش مصرى ومابقتش حتى بتتصنع احنا علينا وعلى عمنا غبور
قديم 25-12-2010, 02:42 PM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future

انا اكتر حاجه لفتت نظرى هى العربيات الى مصنوعه فى بلدها يعنى مثلاً فرنسا بيركب ستروين و بيجو ...و المانيا بيركب مرسيدس ...و اليابان بيركب تويوتا
و لهم كل الفخر بإنتاج بلادهم
و يكفينا من التكنولوجيا و الصناعه اننا مستهلكين يعنى بنشجع اللعبه الحلوه

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم