العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > ميكانيكا السيارة

ميكانيكا السيارة يحتوى على المعلومات الفنية عن المحركات و أجزاءها و ناقل الحركة (الفتيس) و القابض (الدبرياج) و تجارب الصيانة الميكانيكية

قديم 10-08-2009, 04:30 AM
dental_mn dental_mn غير متواجد حالياً

dental_mn is on a distinguished road
افتراضي رد: العربية مش بتسحب خالص .. يا جماعة ياريت تفيدوني انا مش عارف اعمل ايه

فعلا يا استاذ محمد بالظبط زي ما حضرتك قولت هو فعلا صوت نحر ( خشونه )

يعني ده عيب في البيل ؟؟؟ و لو كده يتصلح ازاي ؟؟

وو شكرا على اهتمامك يا استاذ محمد
قديم 10-08-2009, 04:42 AM
الصورة الرمزية ابو يمني
ابو يمني ابو يمني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مبيعات شبابيك p.v.c
هواياتي: الكمبيوتر

ابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربية مش بتسحب خالص .. يا جماعة ياريت تفيدوني انا مش عارف اعمل ايه

بص يا باشا انت مش عايز عفشجي خالص انت عايز واحد بتاع سرفو الفرامل اسمة بتاع سرفو او بتاع فرملة وفي بعض الميكانيكة بيفهموا في السرفو بس الافضل يكون بتاع فرامل وطبعا لو عايز تخلص هتروح لميكانيكي اسمة خالد خلف سنترال المطرية دة استاذ في السوزكي وكان شغال في التوكيل دة هيظبطلك كل حاجة فرامل وعفشة وميكانيكة وهو عندة كل حاجت العربية هو غالي شوية بس بصراحة يستهال ولو انت من برة القاهرة ابعتلي وانا هقولك من شغال في السوزكي سوفت جنبك واي خدمة في السوفت ابعتلي وانا هظبطك ان شاء اللة هصل انا معاية سوفت بردة

[SIGPIC][/SIGPIC]
قديم 10-08-2009, 07:11 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

اهلا و سهلا بيك استاذ محمود
انا رديت علي رسالتك علي الخاص قبل ما اقرأ الموضوع
الحقيقه الاخوه قاموا بالواجب
بس انت ما حددتش دا صوت (ونه) ولا صفره؟؟

حـازم خـضـر

قديم 10-08-2009, 02:25 PM
dental_mn dental_mn غير متواجد حالياً

dental_mn is on a distinguished road

شكرا للاخ و استاذي ابو يمنى .... بجد و الله مش عارف اشكرك ازاي هو انا عاوز اقولك ان انا الوقتي في دمياط .. فياريت لو حضرتك تعرف حد كويس هنا
هنا السوزوكي منتشرة قوي و في ناس كتير بس انا مش عارف حد كويس
قديم 10-08-2009, 02:28 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

انت عملت حاجه فى السيرفو قريب

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات