العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 20-08-2013, 07:04 AM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حلبة ICC حان الوقت لنكتشف قدرتك الحقيقية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bakerkassab مشاهدة المشاركة

هو بصراحه حاجة مش لطيفه يا استاذ انك لحد دلوقتي مش لقيت حد يشارك معاك بس اكيد في اشخاص كتير لما يشوفوا الموضوع هيشاركو مع حضرتك و ان شاء الله لو الموضوع تم على خير ان شاء السنه دي فانا معايا لانسر 2013 ان شاء الله نظبطها و نشارك معاكم السنه الجايه عشان تعدي ال150 HP و بس المشكله هتكون في رخصة القياده
الفكرة فى موضوع السنة انهم بيفضلو ان المشارك يكون قضى على الاقل 200 ساعة قيادة عشان يكون ملم بكل تفصيلة على الطريق

قديم 20-08-2013, 09:19 AM
الصورة الرمزية MOHAMED WAHED
MOHAMED WAHED MOHAMED WAHED غير متواجد حالياً
هواياتي: CARS

MOHAMED WAHED is on a distinguished road
طلب رد: حلبة ICC حان الوقت لنكتشف قدرتك الحقيقية

لو سمحت انا عايز اسال ازاي اقدر اجيب التذاكر عشان اجي اتفرج علي الايفنت ده انا هكون عايز 3 او 4 تذاكر
قديم 20-08-2013, 12:02 PM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future

وانا كمان عايز اعرف اذاي اجيب التذاكر

قديم 20-08-2013, 04:16 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

غالبا مش هنشر حاجات جديدة هنا عشان مش لاقى تفاعل بناء
انت صح وانا اسف انى رديت عليك

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 20-08-2013, 04:19 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

اقدر اتفق مع الرعاة عليها كده كده هما ما هيصدقو اساسا المره دية فرى و المره الجاية نعملها بفلوس و نطلع فلوس لينا
اظن كلامى عن دعم مادى من ميزانية المنتدى لخدمة اعضاء المنتدى مش عن سبوبة نطلع منها فلوس لينا

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
مدينة العبور, icc, دراج ريس, سباق سيارات