العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 08-08-2009, 12:03 AM
الصورة الرمزية mahmoudnada80
mahmoudnada80 mahmoudnada80 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا سيارات

mahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيف يروننـا فى الخارج ! ( فيديو )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Etsh مشاهدة المشاركة

عفواً للجميع لكن ......هل ترون الأمر مضحك فعلاً...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ أنا أراى أن الموقف ما هو غلأسخرية منا ....و أن أحنا بنزود الطين بلة ....لما إحنا كمان بنضحك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لا حول و لا قوة إلا بالله

فقط تذكروا.....نحن قوما أعزنا الله بالإسلام...فابتغينا العزة بدونه فأزلنا الله

يا ترى لو فى واحد من دول الغرب واقف بجانبك و أنت بتشوف الفيديو ده ...كنت هاتضحك؟؟؟؟؟

عفوا هذا رأيى و لمن أراد أن يضحك .......فاليبكى علينا أامتنا من سخريتنا من أنفسنا ز أعتقد أن دكتو بولبولان ماكنش قصده من الفيديو ده ......إنه Fun و لكن مان عاوز يقول أن الغرب يسخروا منا و ياريت نفوق أكثر اللهم أن كان له رأى أخر........أرجو أن ماحدش يزعل من بس ده رأيى و لا يشترط صوابة
والله عندك حق المفروض الواحد يبكي مش يضحكptmnlo123per144

قديم 08-08-2009, 12:49 AM
الصورة الرمزية mahmoudnada80
mahmoudnada80 mahmoudnada80 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا سيارات

mahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وانا كمان

شكرا للاستاذ حازم و الاستاذ صلاح واكيد طبعا الدكتوره فاطمه انا اسف علي التاخير بس الصور بتتحمضptmnlo123per1127
ptmnlo123per145ptmnlo123p er145ptmnlo123per145
اول ما اخلص الشغل الي عندي ان شاء الله هاكتب الحكايه علي طول

قديم 08-08-2009, 01:04 AM
الصورة الرمزية د./أليشع ثابت
د./أليشع ثابت د./أليشع ثابت غير متواجد حالياً

د./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudnada80 مشاهدة المشاركة

شكرا للاستاذ حازم و الاستاذ صلاح واكيد طبعا الدكتوره فاطمه انا اسف علي التاخير بس الصور بتتحمضptmnlo123per1127
ptmnlo123per145ptmnlo123p er145ptmnlo123per145
اول ما اخلص الشغل الي عندي ان شاء الله هاكتب الحكايه علي طول
حمد لله على السلامة محمود باشا

ptmnlo123per122

بس أية حكاية الصور بتحمض دى

هو مافيش تلاجة ولا اية

: ROFL_C~118:

_________________________ _________________________ _________________
أحبوا أعداءكم باركوا لاعنيكم. أحسنوا إلى إلى مُبغضيكم، وصلوا لأجل الذين يسيئون إليكم ويطردونكم
قديم 08-08-2009, 01:07 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

مستنيين اهو و متحطش صور حلوة عشان مقرش عليك لاني مش عارف اسافر لحد دلوقتي
قديم 08-08-2009, 01:33 AM
الصورة الرمزية د./أليشع ثابت
د./أليشع ثابت د./أليشع ثابت غير متواجد حالياً

د./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond repute
Talking أزاي تتخلص من مراتك بدون أن تقبض عليك الشرطة...!!!!

قرأ واحد صاحبي في إحدى الصحف أن مجرما أمريكيا قتل زوجته ودفنها تحت السرير ولم يتمكن البوليس من اكتشاف الجريمة إلا بعد مرور 25 عاما

فكر في الجريمة وهو يتخيل زوجته التي تنغص عليه حياته وقال لنفسه : يبقى لو أن قتلت مرآتي وعملت زي الراجل الأمريكاني ده محدش

حيكتشف حاجة إلا بعد ما أكون مت

وبالفعل عاد إلى شقته فاستقبلته زوجته بوصلة من الشتائم فذهب فورا واحضر سكينا من المطبخ وذبحها بها وحفر تحت السرير ودفنها هناك

ويا دوب بعد نصف ساعة كبست الشرطة على الشقة واعتقلت الزوج الذى تعجب من السرعة الكبيرة في اكتشاف الجريمة وقال للضابط:-

أنا عملت كده لأني اعتقدت أن البوليس عندنا مش حيكتشف الجريمة ابدا زي الراجل الأمريكاني اللي في الجريدة ذي ,, دول في أمريكا ماكتشفوش

الجريمة إلا بعد 25 سنة

أ جاب الضابط بعد أن تصفح الجريدة :-أصل الراجل الأمريكاني كان ساكن في الدور الأرضي ,, وأنت ساكن في الدور الخامس

والجثة لما دفنتها نزلت ع الجيران يا فالح..................... .......!!!!

ههههههههههههههههههههههههه هه

=========
منقول

_________________________ _________________________ _________________
أحبوا أعداءكم باركوا لاعنيكم. أحسنوا إلى إلى مُبغضيكم، وصلوا لأجل الذين يسيئون إليكم ويطردونكم

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى