العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 25-03-2011, 09:47 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا لله وانا اليه راجعون خالد خليفة توافاه الله

إنا لله وإنا إليه راجعون.
لا إله إلا الله محمد رسول الله.

البقاء لله يا جماعة.
أنا يمكن ما إتشرفتش بمقابلة أي عضو في المنتدى الجميل ده شخصيا بس يمكن دا لظروف سفري أو لحداثة عضويتي معاكوا بس والله نشأت عشرة ومودة بيني وبين كل أعضاء المنتدى وبلا إستثناء يمكن على الأقل من نحيتي وبقيت كل يوم تقريبا أخش وأشوف إيه المواضيع الجديدة وأسأل وأرد حالة من الصدق كدة مع ناس محترمة ماشوفتهاش الحالة دي هيا الي خليتني أحس إني فعلا عايز اقابل وأتعرف شخصيا على كل عضو في المنتدى.
والله مش عارف أ.خالد بالذات كان عضو محترم وأخلاقه بتبان في ردوده وهنفتقده كلنا إنا لله إنا إليه راجعون اللهم ألهم أهله الصبر والسلوان اللهم متغمده برحمتك وأسكنه فسيح جناتك اللهم أما أرحم موتانا ومتى المسلمين جميعا إنشاء الله يارب العالمين.
كان نفسي أكون متواجد في ظرف زي دا وأي حاجة ةتفكروا فيها سواء إذا كانت صدقة جارية على روح المرحوم أو أي شيء أنا أتمنى اكون متواجد معاكوا.

قديم 25-03-2011, 11:07 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

الله يرحمه رحمة واسعه
قديم 26-03-2011, 12:19 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

انا لله و انا اليه راجعون
خسرنا اخ عزيز و كاتب بارع
انا كنت بنصح الاستاذ خالد الله يرحمه انه يعمل كتاب عن ادب الرحلات لانى مقتنع بنجاحه و كان بياخد كلامى هزار رحمه الله كان متواضع و كان هدفه ادخال البسمة فى قلوبنا بدون مقابل
فانا بأيد انه يتعمل كتاب عن موضوعه ادب الرحلات و ينشر و يكون العائد بتاعه لأولاده

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 26-03-2011, 12:24 AM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

انا لله و انا اليه راجعون خسرنا اخ عزيز و كاتب بارع
انا كنت بنصح الاستاذ خالد الله يرحمه انه يعمل كتاب عن ادب الرحلات لانى مقتنع بنجاحه و كان بياخد كلامى هزار رحمه الله كان متواضع و كان هدفه ادخال البسمة فى قلوبنا بدون مقابل
فانا بأيد انه يتعمل كتاب عن موضوعه ادب الرحلات و ينشر و يكون العائد بتاعه لأولاده

اُؤيد حضرتك واتمنى ان نقوم بعمل خطوات جديه فى اقرب وقت لطباعة الكتاب وانا معاكم بأذن الله

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية

التعديل الأخير تم بواسطة momen_bondok ; 26-03-2011 الساعة 01:05 AM
قديم 26-03-2011, 12:29 AM
الصورة الرمزية محمد عبد الفتاح الكومى
محمد عبد الفتاح الكومى محمد عبد الفتاح الكومى غير متواجد حالياً
من انا؟: إستايلى قديم ( بيقولوا عنى كده )
التخصص العملى: ليسانس فى الاداب قسم مكتبات ومعلومات
هواياتي: السيارات والعزف على الاورج والتنس

محمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to behold

اللهم تغمده برحمتك وتوفه مع الابرار و باعد بينه وبين خطاياه كما باعدت بين المشرق والمغرب اللهم امين