العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 14-08-2011, 04:44 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أشياء لا يعرفها الرجل عن المرأة

مش عارفه اقول ايه غير ان الدمعه هتفر من عيني لسه في حد بيفكر كده وعارف كده عن المراه
انا ارفع القبعه وانحني في احترام

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 14-08-2011, 04:46 PM
الصورة الرمزية mar mar

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Mamo مشاهدة المشاركة

ايه رايك يا مرمر
اظن الموضوع جاي علي كيف كيوفك
ومزاج مزاجك
طبعا لان ده كلام الحق

انا صوتي لخالد علي
قديم 14-08-2011, 04:49 PM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute

مفاتيح قلب المرأة

الإصغاء

التأييد

الاعجاب‏‏

الاهتمام‏‏

الدفع بها للأمام‏‏

قديم 14-08-2011, 04:56 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هوندا ....ومزيد من الإبداع

ايه الحلاوة دى

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 14-08-2011, 05:01 PM
الصورة الرمزية mar mar

افتراضي رد: الرجل والمراه . ماذا يريدان

سوري بقي انا اللي اتكلم عن لسان المراه هنا بقي
انا اقولك الستات عايزه ايه
1- رجوله
بمعني انه يكون راجل يحميها من الدنيا وبلاويها لانها بطبها ضعيفه ومش بتقدر تعمل حاجه للعالم اللي بره

2- الحنان
لوحسستها بالحب هتديك حنان وحب مش علي حد في الدنيا

3- مسايسه
مافيش حاجه اسمهاكلمتي تتنفز علي اساس انها طرطوره مالهاش رائي
عارف لو اتكلمت معاه واحده واحده وفهمتها بالعقل واحده واحده هتفهم وهترضي باللي انت عايزه

4- ونبي بلاش ديك البراري معانا
هتعمل ديك هتديك من منقي يا خيار
لانك لو انت ديك هي ديك رومي هتقعد عليك تبططك تخليك شبه البسبوسه فمتفردش عضلاتك عليها

5- اتعامل معاها علي اساس انها واحد صحبك
بما ان معظم الستات مش بتاخد بالها من نفسها بعد الجواز فممكن تتعامل معاها علي انها واحد صحبك وتخليها تبقي معاك في كل حاجه لمجرد المعرفه فقط

اما بقي الحته اللي جايه دي للستات
الراجل عايز ايه
1- طفل
الرجل طفل صغير هتطبطبي عليه هتضحكي عليه وهيديكي عنيه هتديلوا العين الحمره هيعند فيها ومش هتوصلي للي انتي عايزاه

2- المحوره الكدابه
يعني يا حبيبي ايه رايك في كذا وتبيني انك مش عايزه الحاجه ي مع انك هتموتي عليها واظهري انك متعاطفه معاه وم حالوه المادي او افنسي هتخدي منه احلي كلام وهتخدي اللي انتي عايزه بس مش فوقتها بعد ما يتعدل حالوه المادي

3- خليكي ذكيا
ياريت وانا عارفه انه صعب عليكي
انك تحفظي عليمظهرك شويا خليكي تخوتيه ومش يبص بره
ومش عيب ولا حرام انك تقلدي اللي في التلفزيون جوا بيتك عادي يعني ده برضوا زي جوزك

4- بلاش اسطوانه هت دي والنبي بتقفل الراجل هتيها باسلوب ذكي احسن لا يزعلوا ولا يحرجوا

5- بلاش موااعيد مزعجه ولوي دراع لانه مش بيتلوي دراعه يعني مش تقوليلوا خلاص انا قولت لناس اننا ريحين ما هو مممكن يحرجك ويسيبك تروحي لوحدك وساعتها لا حرج عليه

استعملي دماغك تنولي اللي بالك

انا صوتي لخالد علي

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة