العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 24-01-2011, 05:20 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ازاي تختار عربيتك .... ومبدأ التعليم علي اصحابك .....!!

شكرا علي الموضوع المميز يا ابو الاسعاد
فعلا انت قولت نقطه قعدت كتير جدا علي ما فهمتها
حكايه العربيه المناسبه ليك و انك مهما تسمع من حد ما تجيش علي العربيه
انا فعلا جيت لفتره من كتر ما بعض الناس تذم في عربيه كانتعندي كرهتها
حتي لما غيرت لقيت الناس بتذم برضه و لكن حست انها مناسبه ليا بقيت مش بسمع كلام حد
و خلاص

شكرا ابو الاسعاد

حـازم خـضـر

قديم 24-01-2011, 09:22 AM
الصورة الرمزية mr mohamed
mr mohamed mr mohamed غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مصرى
التخصص العملى: فنى طائرات حربية
هواياتي: القراءة - الانترنت

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future
افتراضي رد: ازاي تختار عربيتك .... ومبدأ التعليم علي اصحابك .....!!

كلام جميل ونصائح مهمة يا ابو الاسعاد تسلم ايدك

--------------------------------------------------------

قديم 24-01-2011, 10:31 AM
الصورة الرمزية zoomaa&mizaa
zoomaa&mizaa zoomaa&mizaa غير متواجد حالياً

zoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud of
افتراضي رد: حقوق المواطن فى اقسام الشرطة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

1 . دكتور ايمن محامي ومعاه الدكتوراه في القانون ( معرفش التخصص ايه بالتحديد )
2. انا اللي اقترحت عليه وطلبت منه انه يتكلم معانا في المنتدي عن حقوق المواطن الللي المفروض تكفلها ليه الدولة والراجل رحب بالاقتراح ومقالش لأ وقال في موضوع سابق ليه اللي عاوز اي استفسار قانوني مجانا لاعضاء مصرموتورز
3. جهاز الشرطة زي ما فيه الوحش فيه كمان الحلو وان كان مش ظاهر علشان الوحش زاد وطفح وغطى وده مش معناه ان كل جهاز الشرطة زفت ده مش دفاعا عن الشرطة لاني فعلا بتضايق من حاجات كتير بيعملوها زيي زيك
4. مصر موتورز منتدي متكامل فيه كل التخصصات وكل الاعمار ومش معني ان اسمه مشتق من السيارات يبقى خاص بالسيارات بس

5 ياريت حضرتك تقول المشكلة اللي حصلت معاك ايه وتطلب المشورة وازاي تتصرف او لو مشكلة حصلت مع حد تقول حصل معاه كذا وازاي تتصرف لو حصل معاك نفس الموقف على الاقل الاعضاء اللي هيدخلوا هنا هيستفيدوا من خبرة حضرتك في المشكلة وازاي الحل القانوني ليها
. أهلا وسهلا بدكتور أيمن

. موضوع حقوق المواطن موضوع جميل ويهمنا كلنا النقاش فية

. أرجوك بلاش كلام عن الشرطة لأنى رأى مش هيتغير أنا بقول أنة جهاز فاسد ومقولتش أن أعضائة عددهم مثلا 100 واحد يبقوا كلهم فاسدين أعتقد أن كدة كلامى وضح أكثر

.طبعا أنا عارف أن مصر موتورز بيضم ناس محترمة جدا وأهتمامتهم لا تتوقف عند السيارات فقط

. الحمد لله أنا مفيش مشاكل حصلت معايا خالص مع الشرطة أنا محامى استئناف ومن عائلة لها سمعتها وتاريخها ومكانتها بفضل الله

ألف شكر لحضرتك على الأهتمام .

أحمد جمال

تحيا مصر
قديم 24-01-2011, 10:40 AM
الصورة الرمزية mr mohamed
mr mohamed mr mohamed غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مصرى
التخصص العملى: فنى طائرات حربية
هواياتي: القراءة - الانترنت

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future
افتراضي رد: انت مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وعربيتك ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

عم محمد وبعدين ايه ماستر محمد اللي في البروفيل ديه المفروض يبقي اسمك البشمهندس محمد ربنا يرزقك برزقه ويرزقق الذرية الصالحة امين يا رب العالمين وبعدين ينفع كدا يبقي حضرتك ساكن جانبي ومتحضرش معانا ولا مقابلة ينفع كدا هههههههههه انتا مقبوض علي حضرتك في المقابلة الجاية بأذن الله
ربنا يخليك يا كورسير على زوقك وخفة دمك صح عم محمد على سبيل انى زميل الوالد بالقوات الجوية وبعدين ساكن جنبك ازاى انا ساكن فى دار السلام اخر حى فى القاهرة جنوبا وانت ساكن فى عين شمس يعن شرق القاهرة بينى وبينك حوالى 40كم لكن انا يشرفنى ابقى جار حبيب المنتدى احمد ممدوح الشهير بكورسيروان شاء الله نتقابل فى مقابلات المنتدى القادمة ويكون لى الشرف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

أهلا بيك يا باشمهندس محمد .
أولا مبروك خروجك من الشغل . وربنا يديم عليك الصحه والسعاده . . وعقبالنا .
وثانيا ربنا يرزقك بالخلف الصالح ان شاء الله ويسعد قلبك بيهم .
وماكلمتناش عن عربيتك ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عايزين نعرف عنها شويه .
ومليون شكر لتعريفك لينا بحضرتك . ولحضرتك منى كل الحب والإحترام .
استاذ سيف الدين سعيد موضوع جميل جدا يساعد الاعضاء على التقارب لحين لقاؤهم فى مقابلات المنتدى اكلمك عن عربيتى
فليشيتى موديل 95 LX لونها اخضر شاريها عاملة 84الف كم بقالها سنة تقريبا مريحانى انا واسرتى الصغيرة ومش كسفانى رغم انى عذبتها معايا شوية لانى اتعلمت عليها السواقة فى شوارع القاهرة وبهدلتها طبعا وهى ردتهالى فى موقفين بس لما احترمتها ومابقيتش ابهدلها هى كمان بقيت مريحانى
عالطرق السريعة بتبقى عاوزة تجرى لكنى بطبيعتى مابحبش الجرى كبيرى 120كم عزمها شديد وشنطتها اوسع شنطة فى الهاتشباك وعربية واسعة بالنسبة لحجمها فى بعض الاحيان لظروف حرجة شالت 5 افراد +4 اطفال مابين سنتين 9 سنوات ويعيبها ارتفاع الحرارة لكن مع تنظيف دورة التبريد وغسيل الريداتير كل فترة واستعمال المياه الخضرا باستمرار كله بيبقى تحت السيطرة قطع غيارها غالية نسبيا مقارنة بال 128 لكن معمرة عنها وتوجد قطع الغيار تناسب كل المستويات (صينى- تركى- المانى)استهلاك الوقود معقول 220كم فى الصفيحة فى السفرصاج العربية متين مش زى 504 لكن قوى عملت كام تصادم مع بعض السيارات الحديثة تلفياتى لا تذكر مع التلفيات الاخرى رهيبة دى تجربتى مع العربية وقلتها بصراحة وبامانة

--------------------------------------------------------

قديم 24-01-2011, 10:45 AM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حلم وعاوز اعرف كام واحد يقدر يحققة معايا في المنتدي؟؟؟!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantiza مشاهدة المشاركة

شاكر ليك ياستاذ بنداري بس للاسف العرض مش في رمضان ..
رمضان له اسعار خاصة جدا

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة