العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل استفت من الجدول
نعم 2 66.67%
لا 1 33.33%
المصوتون: 3. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 27-08-2010, 05:29 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز عربية اوتوماتيك بـ60 الف ها ادفع منهم 50%

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed911 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رمضان كريم يا استاذ سيف الدين
انا ليا طلب عندكم يا جماعة

انا عايز عربية اوتوماتيك بـ 60 الف ها ادفع منهم 30 والباقي على سنتين او ثلاثة ولكن فوجئت بأنو البيكانتو وصلت لـ 72 الشهر ده فياريت اللي عنده يفيدني وشكرا جزيلا يا اخواني .
ممكن تركب باندا
بس نصيحة منى ارفع المبلغ ودخلة فى القسط واركب اما ساجا او سلاريون او بيكانتوا
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 27-08-2010, 05:55 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب لانوس او فيرنا تقسيط مقدم 15 الف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seif003 مشاهدة المشاركة

انا بفكر اشترى عربية مستعملة با القسط وهيا يا اما لانوس يا اما فيرنا
او فى الحدود ده والضامنات مفردات مرتب مكان سكن ثابت والبطاقة
كونت عاوزك تجوبنى بس على ال3 اسئلو دول بس
1-القسط يبقا كام فى السنة لو على 3 سنين
قسطك 1210 لمدة 60 شهر
2-معيش غير 15الف مقدم
هتدفع ثمن بوليصة التامين ازاى والمصاريف الدارية وترخيص السيارة
3-منين اقسط
من اى مكان سواء تعاملت معى او مع غيرى من المعرض
وانا لسه بفكر يعنى ارجو الرد
اولا لازم توق ضمناتك اية يعنى مفردات مرتبك بكام فى الشهر والبطاقة مكتوب فيها وظيفة ولا لا ولا مكتوب فيها وظيفتك الان
بخصوص اسئلتك الرد فى الاقتباس
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 27-08-2010, 05:56 PM

افتراضي رد: سيارة أسبرنزا مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamdy670 مشاهدة المشاركة

أريد سيارة أسبرنزا مستعملة بالتقسيط مقيم بالأسكندرية وأعمل حر ومعى مقدم 10000 جنية
من دون ضمنات صعب جدا
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 27-08-2010, 08:47 PM
sedoo sedoo غير متواجد حالياً

sedoo is on a distinguished road
افتراضي رد: ممكن مساعده

انا عندي 23 سنه
قديم 28-08-2010, 01:37 AM
zomprakes zomprakes غير متواجد حالياً

zomprakes is on a distinguished road
افتراضي argo el mosa3da

alslamo 3lekom e5wany ana 3odw gded fyl montda w kont 3ayez ashtry 3rbya automatic most3mla w t2set fe fe2t 40 ly 50 alf w emkanyaty adfa3 15 alf mo2dm w a2st 1000 alf fyl shahr hal da momken w m3 el 3elm waldty mowzfa fy el ghaz el markzy w mortbha ysel ela 3000 w 3andna sh2h milk w ba3d el t3amolat ma3 bnook fa argo el rd el sary3 w shokrn

الكلمات الدليلية
أبحث عن لادا 20107 مستعملة بالتقسيط, ميتسوبيشى لانسر, مطلوب, مطلوب أكسنت تقسيط, مطلوب سيارة للتقسيط, مطلوب شراء سيارة, الشباب الطموح, اتخنقت بجد, تويوتا كورولا, تقسيط سيارات, سيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارات بالتقسيط, سيارات جديدة, سيارة, سيارة مستعملة بالتقسيط, سيارة سوداء, سيارةجديدة, شيفرولية, صيني, شحن،نقل, شروكي, عايز اقسط كروز او كيا سيراتو, عربيه, طلب شراء سيارة