العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 29-07-2009, 01:04 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا أهل المنتدى ! أنا بأحب جديد !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

كان نفسي اقول كل الاعضاء لأني كنت متصور اننا كلنا اسره واحده و شله واحده ...
لكن واضح ان في ناس شايفه انها بتغرد خارج السرب .. او ان السرب هو اللي بيصوصو براها !
..
وللأسف ابتديت بس افهم دلوقتي إن زي ما في ناس بتحبني او شايفاني خفيف على قلبهم ... ناس تانيه شايفاني خنيء او رخم ...ptmnlo123per1118

لكن محبش اكون تقيل على حد ...ptmnlo123per197
سام رام / كلامك يقطر مراره ! بس اشرب لك سيجاره ! و كل شىء يبقى تمام !
طبعآ اللى استشفه زميلنا / اسلام جلال أنا برده خمنته ! لكن تبقى غلطان لو عملت كده علشان
( الشله كلها ) و أكرر ( الشله كلها ) ح تعمل اعتصام عندك جوه بيتك موش بره ! فارحم نفسك
مننا و ارجع كما كنت ! و ردى على مقتطفات من رسالتك كالتالى :

السطر الآول اللى بالآزرق : ده موش صحيح لآن الناس أشكال وألوان والطيور على أشكالها تقع!
والآرواح تتجاذب و تتنافر !

السطر الثانى اللى بالبنى : طبعآ لازم تلاقى ناس بتغرد خارج السرب ! عمرك شوفت طاووس
طاير بيغرد جنب سرب عصافير ! أو عمرك شوفت غراب طاير وسط سرب حمام ؟

السطر الثالث اللى بالآزرق :اسمح لى أقول لك ده من طيبة قلبك بدل ما أقولك مخك ......

كده برضه يا دكتور تنسى مخ ابو المخاميخ يعنى اغيبلى شهر ونص عن المنتدى اخد فيهم البكالوريوس ارجع الاقيك عاملى Delete مكانش العشم يا عم الدكتور بلبلان ........

يا عم مختار أنا لم أنساك وأنا عملت موضوع مخصوص أسأل عليك و على بعض الاخوه اللى
اختفوا فجأه ! و مبروك البكالريوس ! بس يعنى المذاكره ماكانش فيها أوقات راحه تدخل حتى
ترمى السلام ؟ و بعدين أنا ما عملتش لك Delete والله ماأنا فاهم يعنى ايه ؟

أنا قريت الموضوع وكنت حرد عليه بس

باشمهندس أحمد كامل ! كويس انك مارديتش و ده نفس اللى أنا عملته ! بس أنا رديت بطريقه
تانيه موش على الموضوع ده و لكن على المواضيع كلها ( ما فهمتنيش شد اللحاف و نام و خللى)
(الليل يطول ) ! و مافيناش من زعل بدل ما أجيب لك عروسة البحر بتاعة رأس الرجاء الصالح)

بس على الله مايطلعش زي سليمان غانم عمده كده وكده
لا ياعم أنا كده وأبو كده ! أنا لاعمده ولا حاجه ! دانا غلبــــــــــــــــــان !

و النبي عسل يا دكتور مالكش حل يمكن انا مش معروف بالنسبة لك لكني لا أفوت لك مشاركة و أعتبرك فاكهة هذا المنتدى التى لا تعطب أبدا و أتمنى أن أتشرف يوما ما بمقابلة حضرتكم و التعرف عليكم عن قرب

ازاى ياباشا حد مايعرفش ميمو الوحش ( أنا مين ياض ؟ ) و ماتقولش على فاكهه بعدين ( أتاكل )
وان شاء الله نتقابل والشرف لى أنا ( بس ح أقابلك من خلف حواجز ) !

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127

التعديل الأخير تم بواسطة Dr. Bolbolan ; 29-07-2009 الساعة 01:09 PM
قديم 29-07-2009, 02:08 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

أعلن أنا الدكتور/ عبدالسلام موافى ( أخصائى أمراض نساء و توليد ) و ( أخصائى طب

طوارىء) و أنا بكامل قواى العقليه انى بأحب فى الله الاخوه المذكوره أسمائهم بعد:-

أبو نورا و اسلام جلال و أحمد كار و سومو و أحمد كامل و محمد ابيزا و سام رام و الحبال و سيف

الدين وأحمد أنور و سمسم و فادى و نيسان و صلاح عبدالنبى و اكرامى حامدين و كابو ولانسر

و تقريبآ معظم أعضاء المنتدى المحترمين و آسف لمن نسيت أسمائهم نتيجة السرعه و الآلزهايمر !

و كمان بحب .....ولا بلاش دى ! و بأعتبرهم اخواتى و شلتى وعزوتى سواء من رأيته أو من

سوف أراه ان شاء الرحمن !

و اللى موش عاجبه ح أقول له 4 حاجات : -

1- لا تدخل على أى مشاركه أكتبها و كفى الله المؤمنين شر القتال !

2- النار اذا لم تجد ما تأكله أكلت نفسها !

3- حبيبك يبلع لك الزلط و عدوك يتمنى لك الغلط !

4- أنصحه يسمع أغنية تامر حسنى الآخيره ( رغم انى لا أحبه ) اللى بيقول فيها خليها.....

أخيرآآآآ اللى يزعل من الكلام ده يبقى على راسه بطحه ! يا ريت يحسس عليها !

د/ عبدالسلام موافى الشهير ببولبولان !
والله العظيم يادكتور كلنا بنحبك وانا شخصيا رغم انى عمرى قصير فى المنتدى لكن حسيت اول مادخلت فيه انى فى بيتى وسط عيلتى واخواتى وحبايبى وان حضرتك كبير العيلة وانا والله عن نفسى باعتبرك ابويا الروحى وباحمد ربنا انه عوضنى عن والدى االله يرحمه بأب جميل زاى حضرتك
انا اسمى مكتوب اهه يارجالة والله مكتوبptmnlo123per154 .....مكتوبptmnlo123per154 ..... مكتوب .......ptmnlo123per154 اللى باللون الاحمر ده ptmnlo123per122

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 29-07-2009, 02:18 PM

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

اخى الحبيب سامح اوعى يكون اللى بيتكلم فيه اخويا اسلام والا ابويا د / عبد السلام ده صحيح
وربنا مانسيبك ........ هانلبدلك جوا بيتك وهاتلاقينى طالعلك من دولابك ومش هاتبعد برضه
اوعى تتجنن وتعملها ................. انا حذرتك وانت حر بقى ............ ولقد اعزر من انذر ptmnlo123per195
وعلى رأى المثل
ان كان حبيبك عسل ............. حوط عليه من النملptmnlo123per1121

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 29-07-2009, 02:36 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

احب بولبولان هو يبحبى

على رائى احمد انور اسمى مكتوب ياله من شرف عظيم

يادكتور بس انت تكتب و احنا معاك لا تقلقش وراك قرصان مصر كلها

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 29-07-2009, 03:18 PM

ابو القراصين ازايك يا وحش عامل ايه
كده برضه تاخد اجازة ماتقوليش
ماشى ياقرصان مضطر افوتهالك احسن تخطفنى والا حاجة وتودينى للحاج ياخدنى بالحضن........ زاى الرصيف هه.........ههههههههههه

عجبى !!( صلاح جاهين )

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى