العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل استفت من الجدول
نعم 2 66.67%
لا 1 33.33%
المصوتون: 3. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 24-08-2010, 07:32 PM
carrfore carrfore غير متواجد حالياً

carrfore is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز عربيه jetta قسط ضرورى

طيب ممكن اعرف بظبط ايه هيا الضمانات المطلوبه بخصوص طلبى دا ؟

و ان شاء الله يكون فى نصيب و اتشرف بالتعامل معاك يا استاذ سيف
قديم 25-08-2010, 01:11 AM
sayed911 sayed911 غير متواجد حالياً
من انا؟: طالب بكلية الهندسة الفرقة الثالثة مدني
التخصص العملى: مهندس تشييد وبناء

sayed911 is on a distinguished road
افتراضي عايز عربية اوتوماتيك بـ60 الف ها ادفع منهم 50%

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رمضان كريم يا استاذ سيف الدين
انا ليا طلب عندكم يا جماعة

انا عايز عربية اوتوماتيك بـ 60 الف ها ادفع منهم 30 والباقي على سنتين او ثلاثة ولكن فوجئت بأنو البيكانتو وصلت لـ 72 الشهر ده فياريت اللي عنده يفيدني وشكرا جزيلا يا اخواني .
قديم 25-08-2010, 01:24 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز عربية اوتوماتيك بـ60 الف ها ادفع منهم 50%

وعليكم السلام ورمضان كريم عليك

شوف اخبار الهيونداى اى10
فى عربيه اسمها باندا فى ناس كتير بتشكر فيها على المنتدى ممكن برضه تاخ فكره عنها انا شفتها فى المعرض والصراحة عجبتنى

geologist the best
قديم 25-08-2010, 02:45 AM
ada2008 ada2008 غير متواجد حالياً

ada2008 is on a distinguished road
للاهمية مطلوب عربية دايو لانوس 2 مستعملة

عايز عربية دايو لانوس 2 مستعملة جميع الكماليات او فيرنا مستعملة جميع الكماليات هدفع مقدم عشرين ألف أريد قسط من 500 الى 800 جنيه شهريا أعمل موظف فى شركة بترول.الاميل: elabrakn@yahoo.com

التعديل الأخير تم بواسطة ada2008 ; 25-08-2010 الساعة 02:58 AM
قديم 25-08-2010, 10:02 PM
semo73 semo73 غير متواجد حالياً

semo73 is on a distinguished road
عاجل عاوز تقسيط اسلامي بس في بنك غير الوطني للتنمية ضروري افيدوني

انا بصراحة عندي مشكلة وعاوز رأيكم فيها ضروري
انا رحت معرض عشان اسط عربية بنظام المرابحة الاسلامية وقالولي هيكون مع البنك الوطني للتنمية اللي هو ابو ظبي الاسلامي سابقا وكتبنا الورق اللي هيروح البنك للاستعلام وجاء المندوب للبيت وبعدين راح الشغل ومن هنا تبدأ المشكلة لاني مهندس ديكور في معرض والمعرض بيفتح متأخر في رمضان فراح المعرض ولقاه مقفول فرفض طلب التقسيط وطبعا انا مش لاقي معارض بتقسط اسلامي وتكون مع بنوك اسلامية زي البركة او فيصل حاولت احل المشكلة ورحت بعد الموضوع ده باسبوع سبت المعرض اللي انا فيه ورحت مكتب ديكور ومواعيده مظبوطة ولمل كلمت المعرض اقولهم على الشغل الجديد عشان الاستعلام قالي ما ينفعش هو الاستعلام مرة واحدة وخلاص عشان اسمي اتسجل عندهم
مش عاوز اطول عليكو اكتر من كده بس فعلا انا محتاج العربية جدا ومش عارف اروح معرض تاني واخلية يبعت بياناتي على البنك الوطني واكتب بينات الشغل الجديد بس خايف يقولولي انت بعت قبل كده طلب ببيانات شغل تاني ولا في معارض بتتعامل مع بنك البركة وهو برضو بنك اسلامي؟؟

افيدوني ربنا يخليكو

الكلمات الدليلية
أبحث عن لادا 20107 مستعملة بالتقسيط, ميتسوبيشى لانسر, مطلوب, مطلوب أكسنت تقسيط, مطلوب سيارة للتقسيط, مطلوب شراء سيارة, الشباب الطموح, اتخنقت بجد, تويوتا كورولا, تقسيط سيارات, سيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارات بالتقسيط, سيارات جديدة, سيارة, سيارة مستعملة بالتقسيط, سيارة سوداء, سيارةجديدة, شيفرولية, صيني, شحن،نقل, شروكي, عايز اقسط كروز او كيا سيراتو, عربيه, طلب شراء سيارة