العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 01-08-2011, 03:10 PM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ابحث مع الشرطه اين كورسييييييييييييير

اسكندرية نورت يا كورسير.. بس المفروض كنت قولت.. عشان مكناش ندخلك من البوابة اصلا.. هههههههههههههههه
قديم 01-08-2011, 03:14 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

قاعد بتشيش وتتفرج علي الماتش وابعتلك رساله واتصل بيك عشان تقوللي النتيجه كام ولا بترد عليا

ولا واحد من اللي عندي علي الموبايل عايز يرد عليا ويقوللي النتيجه كام

بس عرفت بعدها محدش عايز يرد ليه علشان الاهلي اتغلب
قديم 01-08-2011, 03:17 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

وبعدين انا اللي عايز اجيب فلبينيه برضو

طيب ياعم المكالمه كلها متسجله ونشوف مين اللي قاعد يتحايل عليا نص ساعه علشان اجيبله عروسه من اليابان هههههههههههههههههه

ايه رأيك ننزلها ونسمع الاعضاء صووتك هههههههههههههههههههه:joy2 3::j oy23:
قديم 01-08-2011, 05:28 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

حمدلله علي سلامتك يا كورسير ليك واحشه يا راجل :TH E_PR~18:

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 01-08-2011, 06:32 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimocyc مشاهدة المشاركة

اسكندرية نورت يا كورسير.. بس المفروض كنت قولت.. عشان مكناش ندخلك من البوابة اصلا.. هههههههههههههههه
علشان كدا مرضتش اقول هههههههههههههههههههههه

شوفت بقا زكاء الصعايده عامل ازاي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

قاعد بتشيش وتتفرج علي الماتش وابعتلك رساله واتصل بيك عشان تقوللي النتيجه كام ولا بترد عليا

ولا واحد من اللي عندي علي الموبايل عايز يرد عليا ويقوللي النتيجه كام

بس عرفت بعدها محدش عايز يرد ليه علشان الاهلي اتغلب

ههههههههههههههههههههههههه هههه

احلي حاجه فيك الروقان اللي انتا فيه ده مسيحلي في المنتدي وتقولي نتيجة الماطش وبعدين انا كنت نايم في سابع نومه ومتفرجتش عليه وبعدين اوصلوا بس للي الاهلي وصله وبعدين نتكلم مش قرعه وبتتعاير بشعر بنت اختها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

وبعدين انا اللي عايز اجيب فلبينيه برضو

طيب ياعم المكالمه كلها متسجله ونشوف مين اللي قاعد يتحايل عليا نص ساعه علشان اجيبله عروسه من اليابان هههههههههههههههههه

ايه رأيك ننزلها ونسمع الاعضاء صووتك هههههههههههههههههههه:joy2 3::j oy23:

انتا بتسجلي يا هرم ماااااااااااااااااااااشي

وادي اخرة اللي يستئمنك علي سر فضيحته تبقي بجلاجل

مقولتليش صحيح لقيتلي حتة يابانية ولا لسه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

حمدلله علي سلامتك يا كورسير ليك واحشه يا راجل :TH E_PR~18:

الله يخليكي يا حاجه مرمر انا مش عارف من غيرك كنت هعمل ايه الصراحة

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة