العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 09-10-2010, 10:28 PM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future
افتراضي رد: أدب الرحلات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

جمال والسياسة

ههههههههههههههههههههههههه ه دة بيجد مشكله المشاكل جمال دة ربنا يسامحه

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله
قديم 13-10-2010, 10:25 PM
corsair
Guest

جري ايه يا رجاله الموضوع نام ليه كدا انتا فين يا عم خالد جاتلك الفوقه دلوقتي
قديم 13-10-2010, 10:30 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

منظر عم خالد مسافر اليومين دول ومش فاضى

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 13-10-2010, 10:36 PM
corsair
Guest

ايام الثانوية العامة العسكرية

الفترة ديه بالذات حصل فيها تطور رهيب لشخصيتي ليه بقا اولا كنت لحد 3 اعدادي مكنتش اعرف اقول يا وحش ولا اي كلامه غير لائقة

ولما دخلت ثانوي شوفت معني الضياع هههههههههههههههههه لان كنا تاني دفعه في المدرسة لانها كانت جديدة

المهم النظام في المدرسة بعد كام يوم دراسه اتقسم لمجموعات وشلل جمع شله

وطبعا لازم ننضم لاي شله وطبعا بما اني كنت ميح انضمت للشاله الضايعه وعمتا انا اكتشفت في الاخر ان الشلل كلها كانت ضايعه مش شلتي لوحدها

كان ليه واحد صاحبي ولسه لحد دلوقتي كان في السعودية وجه كمل دراسته هنا في ثانوي الواد ده كان ملهوش حل

اولا جت طلبية دسكات جديدة للمدرسة بشوكتها فككها كلها وخدها البيت عنده وبنا بيها غية حمام كبيرة وكانت الديسكات من خشب الزان

المهم طبعا كانت طمه كبري في المدرسة لانهم ملقيوش غير المسامير بس ههههههههههههههههه

وكنا مربين للمدرسة الرعب مع انها كانت عسكرية

افتكر ان المدير حط ازاز علي سور المدرسة كسرناه وبردك المدرسة كلها كانت بتزوغ من اول اليوم

جاب سلك شائك وحطه علي السور واحد حبيبنا ابوه ترزي جاب المقص الحديد بتاع ابوه وقص السلك

اخر ام زهقوا راحو معليين السور روحنا كسرناه وريحناهم خالص

افتكر كمان اننا في الطابور المدير كان ماشي وسطينا راح واحد مننا ابن حلال راح حطله رجله في سكته راح اتكعبل وقع علي وشه وكان لسه لابس بدله بشوكتها ههههههههههههههههههههه

كان منظره يهلك من الضحك

ربناله الرعب

كان عندنا مدرس العربي كان حشاش سوري في اللفظ بس مكنش يعرف يشرح من غير ما يكون شارب حشيش

المهم انا مش عايز اطول اكتر من كدا لحسن تاخدوا عني فكره غلط

هيه كانت مرحلة اعوز بالله منها ههههههههههههههههههههه
قديم 13-10-2010, 10:49 PM
corsair
Guest

كورس الـ CCNA

طبعا انا بعد ما اتخرجت كان لازم اتخصص ومكنش اودامي غير اختيارين ياما الشبكات ياما الويب ديزاينر وطبعا لاني بحب الحركه ده ايام الكورس هههههههههههه علشان انا عارف ان التريقة هتكون للصبح

المهم الكورس ده كان في القوات المسلحه وكنا شله مكونه من 9 افراد مسلحين هههههههههههه قصدي طلبه يعني

المهم مشكلتي في بداية الكورس ده اني كنت بسرح كتير يعني كنت هموت العميد اللي كان بيدينا الكورس وكنت هعمله زي القرموطي الضغط بيلف في البلد وانتا لسه صغير واللي بيقعوا اليومين دول الصغيرين

لان العميد يا عيني كان يطلع عين اهله في الشرح وبعد ما يخلص اقوله عيد تاني لدرجة اني جيت في يوم كان عندي انتر فيو في شركة والمهندس سئلني سؤال عبيط وكان لسه مشروح ليا قبلها بيوم المهم يا رتني قولت معرفتهوش لا جاوبت اجابة تانية خالص اصل انا من النوع اللي محبش اقول علي حاجه معرفهاش هههههههههههههههه

مصيبة مش كدا

احلي حاجه روحت تاني يوم الكورس وكلمت العميد وسئلته السؤال اللي اتسئلته ده وكان رده عليا بصوت رهيب وقال تـــــــــــــــــــــــي ــــــــــــــــــــت

وتقريبا المعهد كله سمعه والناس افتكرته اتجنن

تفتكرو ليه هو انا عملت حاجه غلط ههههههههههههههههههههههه

فاكرين المشهد بتاع فيلم محمد هنيدي امير البحار

لما جه يتخرج من المعهد والعميد خلاه يمضي علي ورقه بان المعهد غير مسئول عن اي مركب يركبه محمد هنيدي

نفس الموقف ده كان معايا ههههههههههههههههههههههههه

العميد ده اخر ما زهق مني قالي عالله تقول لحد اني انا اللي اديتك الكورس او انك خدته في المعهد ده من الاساس هههههههههههههههههههههههه

كان حتة يوم ههههههههههههههههههههههههه ههههه

بس تصدقو بعد ما سيبت المعهد وخلصت قعدت مع نفسي وراجعت الكورس كله من بدايته والحمد لله جه بفايده ههههههههههههههههههههههههه ههه