العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 23-07-2009, 08:49 PM
Mayyyyyy Mayyyyyy غير متواجد حالياً

Mayyyyyy is on a distinguished road
افتراضي رد: متوسط اسعار المستعمل هذا الاسبوع

انا عايز اجيب كل ما اسال عن عربية الاقى اسعار عالية قوى مو88 بــ20000 وساعات اعلى مش لاقى بالسعر اللى معايا ولو لقيت بلقيها محتاجة توضيب كتير وتبقى رشة دواخل ويقولوا نظافة هو بيبان اذا كان رش نظافة او حاجة تانية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وفى نفس الوقت فى واحد عارض 128 مو 99 بـــ15000 وبيقول فابريكا جوة وبره مشعارف اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متشكر قوى على ردك عليا ptmnlo123per1 59
قديم 23-07-2009, 09:14 PM
AHMED FARES AHMED FARES غير متواجد حالياً

AHMED FARES is on a distinguished road

سلامو عليكم يا جماعه دى اول مشاركة ليا فى هذا المنتدى الرائع , عاوزاشترى سيارة بالتقسيط مستعمله او جديدة تكون بتاعت شغل وحالتها كويسة ما تتعبنيش فى الصيانه والبنزين ويكون قسطا الشهرى مايزدش عن 500 جنيه , ارجو الافادة سريعا وشكرا لكرمكم
قديم 23-07-2009, 09:40 PM
AHMED FARES AHMED FARES غير متواجد حالياً

AHMED FARES is on a distinguished road

سلامو عليكم يا جماعه , عاوزاشترى سيارة مستعمله تكون بتاعت شغل وحالتها كويسة ما تتعبنيش فى الصيانه والبنزين ويكون سعرها من 5000 الى 7000 جنيه , مش عارف ايه الى يناسبنى هل سيات ام 124 ام125 هل ممكن127 مش عارف ؟ هل الانسب انى ادفع ال 5000 مقدم واقسط الباقى سواء مستعمل او جديد بس يكون القسط لا يزيد عن 500 جنيه ؟؟؟,مع العلم انها هتكون اول عربيه ليا ,ارجو الافادة سريعا وشكرا لكرمكم
قديم 23-07-2009, 10:26 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mayyyyyy مشاهدة المشاركة

انا عايز اجيب كل ما اسال عن عربية الاقى اسعار عالية قوى مو88 بــ20000 وساعات اعلى مش لاقى بالسعر اللى معايا ولو لقيت بلقيها محتاجة توضيب كتير وتبقى رشة دواخل ويقولوا نظافة هو بيبان اذا كان رش نظافة او حاجة تانية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وفى نفس الوقت فى واحد عارض 128 مو 99 بـــ15000 وبيقول فابريكا جوة وبره مشعارف اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متشكر قوى على ردك عليا ptmnlo123per1 59
اهلا بيك يا ماي
لما تيجي تشتري عربيه عموما لازم تكون ما رشتش دواخل و خصوصا لو موديل عالي
اما بالنسبه للعربيه ال128 فالتمن دا قليل عليها اوي
خد سمكري معاك يشوفها و لو سليمه و مارشتش خدها فورا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMED FARES مشاهدة المشاركة

سلامو عليكم يا جماعه , عاوزاشترى سيارة مستعمله تكون بتاعت شغل وحالتها كويسة ما تتعبنيش فى الصيانه والبنزين ويكون سعرها من 5000 الى 7000 جنيه , مش عارف ايه الى يناسبنى هل سيات ام 124 ام125 هل ممكن127 مش عارف ؟ هل الانسب انى ادفع ال 5000 مقدم واقسط الباقى سواء مستعمل او جديد بس يكون القسط لا يزيد عن 500 جنيه ؟؟؟,مع العلم انها هتكون اول عربيه ليا ,ارجو الافادة سريعا وشكرا لكرمكم
عليكم السلام يا احمد
للاسف الملبلغ اللي بتتكلم عليه دا حيجبلك عربيه
لكن حتبقي زبون دائم عند الميكانيكي خصوصا انك بتقول ماعندكش خلفيه في العربيات
من رأيي تصبر شويه لحد ما توصل ل 20 الف و ساعتها ممكن تلاقي عربيه تركبها و ما تتعبكش.
انما 7000 حيجبولك عربيه تكرهك في العربيات اصلا

حـازم خـضـر

قديم 23-07-2009, 11:30 PM
aburedwan aburedwan غير متواجد حالياً

aburedwan is on a distinguished road

السلام عليكم د0 تامر
كنت عاوز رايك 00000 عندي عربية 128 موديل 88 وعاوز ابيع علشان اشتري جديد 0 ال28 حالتها معقولة وممشية الحال معاي اقضي بيها طلباتي فيا هل تري تساوي كام0 طبعا راشة برة وجوة مع الشكر الجزيل

الكلمات الدليلية
مصر, اسعار المستعمل, اسعار السيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارة مستعملة للبيع, دايهاتسو تريوس