العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 21-06-2011, 07:57 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: بعد موضوع خالد سعيد عندي اعتراف خطير جدااااااااااااا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

ابدا ياشيخ طارق من حوالي شهر كنت واقف قدام البنك المركزي ولقيت شوية بنات من بتوع مامي ودادي جايين يتصوروا علي المدرعة قولتهم "يلا ياانسه بلاش لعب عيال " مع تكشيره من اللي قلبك يحبها وبس....

اتفاجأ النهارده انهم مقدمين في شكوي "تحرش" ومعاهم 3 من بتوع 6 ابريل وتوصية جامده اوي عليا....لقيتني متحول للتحقيق قلت وعلي ايه طالما بقت كده ادي استقالتي ونخلص من الموضوع خالص ...

جالي استدعاء من مكتب الراجل الكبير اوي وقاللي بالحرف الواحد " دوس علي رقبة التخين طالما مابتعملش الا الصح وانا هعدي موضوع الاستقاله ده علشان ملفك تمام واحنا عايزين الناس اللي زيك "

وبس ياشيخنا

ههههههههههههههههههههههههه هههه

اتاريك نازل نفخ في حركة 6 ابريل طب ما كنت تقولنا من الاول يا راجل يا طيب خليت الناس تفتكر انك من الفلول

اللي يقرب من الدبابة حطه تحت السير وساويه بالاسفلت يا معلم ولا يهمك
قديم 21-06-2011, 08:06 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: اغلي صيانة 10000 في العالم ادخل اتصدم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aborawan مشاهدة المشاركة

بسم الله ما شاء الله
عقبال ال100000 يا باشا والف مبرك قصدي 10000 مبروك

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

ايوا كدا متجبليش سيرة الالف ديه خلينا في ال 10 الاف ههههههههههههه

تسلملي يا ابو روان يا غالي ونورت الموضوع وعبالك كدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم سلامه مشاهدة المشاركة

الله يعينك يا كورسير انت تستاهل المرتبه دى وبجداره انت عامل مجهود كبير :clapW1 5:

الله يباركلك يا استاذ سالم وعبالك كدا ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Egy News مشاهدة المشاركة

ازاي تبقي اكتر من ابو نورا شخصيا ؟

شكلها كده كوسه و ياريت تبعتلي اللينك بتاع موضوع الرجلين المعفنه
لاني مبسوط و عايز اقرف نفسي شويه

اهو الحقد ده اللي اتسبب في حذف اكتر من 2000 مشاركه قبل كدا في الفترة اللي المنتدي اتهكر فيه هههههههههههههههه:fun_36_1 _44[1]:

وبعدين ابو نورا مبيحبش الكوسه بيحب المسقعه هههههههههههههههه:01F6EB~1 50:

وبعدين موضوع الرجل المعفنه ديه اللي بيدخله بياخد انذار وانا خايف عليك ههههههههههههههه:070104~24 2:
قديم 21-06-2011, 08:32 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قنبلة الموسم : شروط مرشح الرئاسة الجديد

هههههههههه
بصراحة تسلم ايدك موضوع رائع

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 21-06-2011, 08:36 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

هههههههههه
بصراحة تسلم ايدك موضوع رائع
ربنا يكرمك
أي خدمة

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 21-06-2011, 08:51 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

ههههههههههههههههههههههههه
جامد جدا الموضوع ده يا استاذ على و اكتر شرط عجبنى ال15 البدله بتاعته ماتكونش سينييه وماضي عليها الخواجه فيرساتشي الله يرحمه... يجيب بدلته من عند ابونسمه بتاع البدل
بس ياريت يا استاذ على تكبر الخط شويه على شان انا نظرى على قدى

كريم على

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة