العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 07-10-2012, 06:27 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حاجه تقرف

حسبي الله ونعم الوكيل

ان شاء الله يجى يومهم

زى ما كل الظلمة بيقعوا

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 07-10-2012, 06:37 PM
الصورة الرمزية ezzat2002mo
ezzat2002mo ezzat2002mo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب فى هيئه قناة السويس

ezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant future

كلامك ميه ميه والله العظيم يعنى انا دافع مبلغ محترم فى عربيه وممكن الاقى فيها عيب والشركه او التوكيل كسبان ملايين قد كده لا ويطلعوك انت اللى غلطان ويشككوا الواحد فى نفسه
بصراحه انا كنت ناوى اجيب اللوجان علشان الناس بتشكر فيها وفى توكيلها بس انا دلوقت قلقان قوى لان ساعات اسمع مشكله يقولك الثروتل ومش عارف ايه والتوكيل معندوش ايه دلوقت
والله انا من الاسماعيليه وماعنديش استعداد اروح كل اسبوع القاهرة وبفكر جديا فى اللانوس ولا الفيرنا او الاسبيرانزا 516 اهى على الاقل لو فكرت اصلحها هلاقى قطع غيارها عند عم عبده البقال اللى جنبنا ولو فكرت اصلحها بعشر مصاريف التوكيل وعلى الاقل هاضمن ان مفيش حد ممكن يسرقنى فى التوكيل لانى شايف القطعه وهيه بتركب وهختار الميكانيكى اللى على مزاجى

وانا والله ساعات بحس ان التوكيلات دى معموله للناس القليطه (مع احترامى) واللى معاها فلوس ومش لاقيه توديها فين واصحاب التوكيلات بيحبوا النوعيه دى لان دول هما اللى بينفعوهم وبيدفعوا من غير ما يفتحوا بقهم
قديم 08-10-2012, 12:49 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

شكرا لكل الاخوه الافاضل المشاركين فى الموضوع

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 08-10-2012, 01:48 AM
suleiman suleiman غير متواجد حالياً

suleiman is on a distinguished road

والله كلامكم علي التوكيلات يخوف انا كمان عاندي عربية قديمة ومطلعه عيني وقرفان من الصنايعية ومعنديش نفس ولا وقت ارحلهم وقررت اجمع فلوس واشتري عربية زيرو علشان استريح لكن كلامكم خوفني
ممكن كل الاعضاء يشاركوا في الموضوع ويذكروا تجاربهم مع كل توكيل اكيد في توكيلات محترمة
قديم 08-10-2012, 02:37 AM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute

لو فى مشكله فى العربيه أغلب التوكيلا ت بيحاولوا يقنعوك ان العربيه صح وإنك انت الغلطان ومبتعرفش تسوق .

: ROFL_C~118:
المشكلة دى عند الصنيعية فى مصر كلها و بجد الواحد اخر ما بيزهق من الكلام دة بيشك فى نفسه فعلا