العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 15-01-2012, 02:11 AM
احمد عبدالظاهر احمد عبدالظاهر غير متواجد حالياً

احمد عبدالظاهر is on a distinguished road
افتراضي رد: عيوب السواقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moca_moca مشاهدة المشاركة

انا داخل عشان لا مؤاخذه كلمه" سمووووووووز" اعتقد انها كانت سموس بالانجليزي
رحماك يا الله
http://www.merriam-webster.com/audio...h%3C%2Fu%3E%5C
قديم 15-01-2012, 04:56 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

يا احمد اشا متزعلش العيب منك انت انا بردة اول لما اتعالمت السواقة بصراحة كنت لما باجى ادى الاول والعربية واقفة تترج منى وادى التانى احس انها بتنط نطة خافيفة كدة بس انت هتتأقلم واحدة واحدة العربية زى الفل

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 17-01-2012, 01:55 AM
احمد عبدالظاهر احمد عبدالظاهر غير متواجد حالياً

احمد عبدالظاهر is on a distinguished road

الف شكر علي الردود, انا كنت راكب النهارده مع سواق تاكسي وقلتله علي الموضوع, راح عملي نفس الحركة في عربيته :D اللي العربية بتبقي واخده غيار غلط
قديم 18-01-2012, 08:09 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبدالظاهر مشاهدة المشاركة

الف شكر علي الردود, انا كنت راكب النهارده مع سواق تاكسي وقلتله علي الموضوع, راح عملي نفس الحركة في عربيته :D اللي العربية بتبقي واخده غيار غلط
يعنى اية بتبقى واخدة غيار غلط انت بتبقى على الاول وبتدى التانى وهكذة فى بقى الغلط ممكن اعرف لان المشكلة دى لما كنت بتعالم طلع العيب انى بشيل رجلى بسرعة من على الدبرياج بس بابا بابا الله يرحمة علمنى وقالى شيل رجلك واحدة واحدة من على الدبرياج فى السرعات القليلة يعنى لحد التالت بس وبعد كدة عادى مش بيبان حاجة ودة اللى بعملو دلوقتى

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 18-01-2012, 10:10 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of

جرب تسوق عربية لادا او عربية ربع نقل شوية وانت هتعرف تظبط رجلك على الدبرياج بسرعة

وابق متريحش رجلك على الدبرياج كتير لانه ممكن يكون سبب الرجرجه وبردوا ممكن تبوظ اسطوانة الدبرياج فخد بالك