العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 26-07-2011, 11:05 PM
الصورة الرمزية mostafa mamdouh
mostafa mamdouh mostafa mamdouh غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Specializing in cars
هواياتي: wrestling

mostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تشترى انى عربيية كروز و لا النتراMD2012؟؟؟!!!

بصراحة الكروز شكلها شبابى اكثر وخاصة لو متجنطه
قديم 26-07-2011, 11:19 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute

الكروز لانها يابانى يعنى آداء سلس وناعمة أوى ولكن الشكل والقوة والراحة فى الألنترا
قديم 26-07-2011, 11:53 PM
الصورة الرمزية accent boy
accent boy accent boy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: cars

accent boy is a name known to allaccent boy is a name known to allaccent boy is a name known to allaccent boy is a name known to allaccent boy is a name known to allaccent boy is a name known to all

الانترا وشششششش والله العظيم انا ركبت الكروز وحسيت انها تقيله جدا وعشان تشد بيها محتاج سنه عمال ما تجرى ناهيك عن الصالون بتاعها ضيق لكن توكل على الله فى الالنترا و2012 شكلها جامد اوى

استودعكم الله سوف اغيب للدراسه .. فى حفظ الله ورعايته
قديم 27-07-2011, 04:36 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold

انا بشكر احلى ناس المنتتدى واحلى اخوات فى الدنيا...من الواضح فى انقسام فى الراى كتير انا قولت ان الناس هتقول على حاجة واحدة اجمد من التانية ودى حاجة حلوة ليا وليكم وللناس بجد حاجة جامدة اكتر حاجة بحبها راى اخواتى الى المنتتدى بجد والله ورائيكم يهمنى..وبشكركم بجد....ياmmfforr باشا ياريت والله ادعيلى ان اجيب اى حاجة والله ياmmffor انا الالنترا شايف انها اجمد بصراحة فى حاجات كتير انتا اية رايك ؟؟!!!لو هتشترى مابيين الاتنين دول ؟؟ والناس بردة اية رائيها بصراحة وفعلا انا بحس ان الالنترا اكبر شوية من الكروز بس المفروض الاتنين قد بعض بظبط ومتشبهين فى حاجات كتير اوى على فكرة بس ازاى تختار بقى ؟؟!! وبرة الكروز تقيلة بس ثابتة على الارض والسرعات العالية كل حاجة عشان حاجة بس الدماغ والعقل يروح لى اية بقى اية الاهم من المهم ؟!!!!!!

My love of cars has no specific end
قديم 27-07-2011, 11:52 AM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

بصى انا مردتش ارد في الاول

بس كلام من اخ لاخوه

النترا ام دي افضل بكتير من الكروز

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )