العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ياريت تصوتوا على مدى صدق العرض
ضعيف 1 5.26%
مقبول 2 10.53%
جيد 6 31.58%
جيد جدا 2 10.53%
ممتاز 8 42.11%
المصوتون: 19. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 12-01-2011, 06:54 PM
الصورة الرمزية jonior 607
jonior 607 jonior 607 غير متواجد حالياً
من انا؟: Jonior 607
التخصص العملى: ظابط مهندس
هواياتي: السباحة / القيادة

jonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nice
افتراضي رد: تعرف على السيارة المثيرة A - 516

يا ابو الاسعاد والله انتا انسان محترم و رافع معنوياتنا والله احنا بنتعلم منك يا باشا

Every Man Dies, But Not Every Man Really Lives

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
قديم 12-01-2011, 07:22 PM
الصورة الرمزية محمد التهامى
محمد التهامى محمد التهامى غير متواجد حالياً
من انا؟: دائما اثق فى كل الناس
التخصص العملى: تاجر ادوات منزلية

محمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant future

الله ينور عليك
انا نفسى اركب عربية زيور نظيفة على اد فلوسى
وانت خلتنى افكر فى 516
قديم 12-01-2011, 07:46 PM
الصورة الرمزية jonior 607
jonior 607 jonior 607 غير متواجد حالياً
من انا؟: Jonior 607
التخصص العملى: ظابط مهندس
هواياتي: السباحة / القيادة

jonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nice

تهامى باشا عمى و عم الانتاج السينمائى فى مصر

Every Man Dies, But Not Every Man Really Lives

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
قديم 12-01-2011, 08:49 PM
corsair
Guest

يمزاجك يا عم جونيور والله انتا زي العسل حتي في طريقة الكلام اسلوبك جميل بس بلاش تخبط في الفيرنا علشان متقلبش علي عربيتك هههههههههههههههههه انتا حر

علي فكرة انا كنت هشتري ال 516 قبل الفيرنا وجاتلي الموافقه من البنك والله عليها وفي حاجه كدا خلتني ابعد عنها واجيب الفيرنا

هقولك انا ايه اللي خلاني ابعد عنها

اولا في مصر عربية بالاوبشن ده كله وبالسعر ده انا شكيت في نفسي لان مفيش عربية يكون فيها الاوبشن ده كله وبالسعر ده اكيد في حاجه غلط لان الاوبشن بس ممكن يعدي سعر العربية

ده اولا

ثانيا قبل ما تجيلي الموافقه من البنك بيوم كنت رايح شقتنا في اكتوبر وماشي علي المحور وعربية 128 خبطت في ال 516 خبطه خفيفة جدا لا تذكر لاقية الاكصدام الخلفي اتقسم نصين اكنك خبط في قشرة بيض

العربية تتخبط تتطبق وديه تتخبط تتقسم وتتكسر ولعلمك انا شوفتها في كذا عربية قبل كدا

من ساعة ما بقية بتتجمع في مصر وهيه خربت علي الاخر

يعني افضل فئة نزلت اللي هيه 2006 و 2007 اللي هيه الصيني صيني

انما الفيرنا يا راجل يا طيب 985 كيلو مش 750 هيه مش عامله رجيم يا زعيم وبعدين عربية ثابته نفسها في الارض المصرية من 9 سنين وعربية حوت علي الطريق

انا معايا واحد حبيبي جابها تاكسي بيضرب نفسه 100 جزمه انه اختارها

خد بيها مطب مش واخد باله منه علي سرعة 40 الجنط اطبق والاكصدام اتكسر بردك يعني عربية 0% امان

والي اللقاء في حلقة قادمة ههههههههههههههه

بس تسلم ايدك يا جونيور بجد علي التقرير الجميل ده مجهود رائع بجد تسلم ومتزعلش مني وبعدين انا مش بهاجم العربية والله انا بقول اللي شوفته وكما الدريكسيون كان مغطي علي التبلوه وانا سايق ومش شايف عداد السرعه منه دريكسيون خنيق وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها يا زعيم
قديم 12-01-2011, 09:28 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: تعرف على السيارة المثيرة A - 516

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يمزاجك يا عم جونيور والله انتا زي العسل حتي في طريقة الكلام اسلوبك جميل بس بلاش تخبط في الفيرنا علشان متقلبش علي عربيتك هههههههههههههههههه انتا حر

علي فكرة انا كنت هشتري ال 516 قبل الفيرنا وجاتلي الموافقه من البنك والله عليها وفي حاجه كدا خلتني ابعد عنها واجيب الفيرنا

هقولك انا ايه اللي خلاني ابعد عنها

اولا في مصر عربية بالاوبشن ده كله وبالسعر ده انا شكيت في نفسي لان مفيش عربية يكون فيها الاوبشن ده كله وبالسعر ده اكيد في حاجه غلط لان الاوبشن بس ممكن يعدي سعر العربية

ده اولا

ثانيا قبل ما تجيلي الموافقه من البنك بيوم كنت رايح شقتنا في اكتوبر وماشي علي المحور وعربية 128 خبطت في ال 516 خبطه خفيفة جدا لا تذكر لاقية الاكصدام الخلفي اتقسم نصين اكنك خبط في قشرة بيض

العربية تتخبط تتطبق وديه تتخبط تتقسم وتتكسر ولعلمك انا شوفتها في كذا عربية قبل كدا

من ساعة ما بقية بتتجمع في مصر وهيه خربت علي الاخر

يعني افضل فئة نزلت اللي هيه 2006 و 2007 اللي هيه الصيني صيني

انما الفيرنا يا راجل يا طيب 985 كيلو مش 750 هيه مش عامله رجيم يا زعيم وبعدين عربية ثابته نفسها في الارض المصرية من 9 سنين وعربية حوت علي الطريق

انا معايا واحد حبيبي جابها تاكسي بيضرب نفسه 100 جزمه انه اختارها

خد بيها مطب مش واخد باله منه علي سرعة 40 الجنط اطبق والاكصدام اتكسر بردك يعني عربية 0% امان

والي اللقاء في حلقة قادمة ههههههههههههههه

بس تسلم ايدك يا جونيور بجد علي التقرير الجميل ده مجهود رائع بجد تسلم ومتزعلش مني وبعدين انا مش بهاجم العربية والله انا بقول اللي شوفته وكما الدريكسيون كان مغطي علي التبلوه وانا سايق ومش شايف عداد السرعه منه دريكسيون خنيق وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها يا زعيم
مين دي الي ثابته علي الارض ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دي تركبها و تعمل كده

ههههههههههههههههههههههههه ههه

بلاش انت يا كورسر و فيفي بتاعتك
وحزاري تتكلم عن الوزه كلمه وحشه احسن تصيبك لعنه الصيني و اشغلك اغنيه صيني لهشام عباس و ما ادراك بالاغنيه دي

"حبيب قلبي والله يا كورسر "

اما بقي يا جونيور انت مدرسه يا برنس انا ناوي اخد عندك كورسات اي رائك هتعملي دور واجب و الا هتقول الشغل شغل و الحركات دي
ههههههههههههههه

تقبلو خالص تحياتي