العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 18-07-2010, 04:21 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعالو نفتكر مع بعض

ححكي لما اقوم من النوم
يالا قوموا صلوا الفجر
و تصبحوا علي خير

حـازم خـضـر

قديم 18-07-2010, 07:14 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

انا الحمد لله عملت حوادث كتير
اول حادثة كانت حادثة هايفة بالنيفا بتاعت والدى ودى كانت اول عربية اسوقها وبعد الحاثة دى والدى ادهالى عشان كنت ناجح فى الثانوية العامة وعشان يعلمنى ان اللى يبوظ حاجة يصلحها بس على مين خليتة يصلحها
كنت طالع معاة حتة اسمها مرغم على الطريق الصحراوى والحتة دى كانت ايامها جبال دلوقتى معرفش بقى شكلها اية المهم نازل جمب الجبل وعربية بيجو 504جاية فى الوش انا جبت يميين شوية وما خدتش بالى من طوبة كبيرة المهم العربية اتقلبت على جنبها وعلى العربية اللى جنبى الجنب الشمال بتاعى كلة اتطبق وشنكة البيجو والرفرف راحو خالص سواق البيجو مرضيش ياخد عوض ووالدى واحنا لسة جوة العربية قالى العربية دى بتاعتك تصلحها متصلحاش انا ماليش دعوة
بس كان لية واحد سمكرى صاحبة قلتلة الحج بيسلم عليك وبيقولك صلحها وهو حيعدى عليك يحاسبك
وللحديث بقية

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 18-07-2010, 07:55 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

بس كان لية واحد سمكرى صاحبة قلتلة الحج بيسلم عليك وبيقولك صلحها وهو حيعدى عليك يحاسبك
وللحديث بقية
هههههههههههههه.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 18-07-2010, 09:13 AM
xabi xabi غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود مدحت
التخصص العملى: طالب بكليه تجاره

xabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to behold

انا اول خبطه ليا كنت واخد العربيه من والدى وكنت رايح اعمل مشوار وكنت يوميها واخدها بطلوع الروح ومكنش راضى يدهالى..المهم قضيت المشوار بتاعى وانا راجع لقيت فجأه ميكروباص وقف فى الملف قدامى ينزل ركاب والحمد لله ربنا ستر ساعتها ومدخلتش فيه..وفجأه وانا بدى اشاره شمال وهعديه وبعديها لقيت عربيه جايه من ورايا بسرعه فاضطريت انى اكسر جامد على الميكروباص ودخلت فيه وهو واقف هو صحيح الباب اللى ورا واللى قدام من ناحيه اليكيم اتخبطوا بس الحمد لله ربنا ستر لانى كنت لسه ماشى براحه..ومن يوميها وانا مش برضى اضغط على الحاج ف انى اخد العربيه .
قديم 18-07-2010, 11:27 AM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold

ايوه كده المواضيع الحلوه دى اللى بترفع من روحنا المعنويه
انا عملت حادثه مره واحده كنت لسه مش بسوق اوى كان والدى مدينى العربيه جديد و قولت انزلل كل يوم الفجر الف بيها شويه عشان اخد على الشوارع وكنت جاى من شارع فرعى على شارع رئيسى و داخل على واسع و ميكروباص جاى من بعيد عمال يدى كلاكس و رعاش وانا ملخوم و ببص عليه من ورا مش المرايه يعنى بلف الريكسيون وداخل من شارع فرعى لرئيسى و باصص ورا على الميكروباص مش باصص قدام خالص وفجاءه العربيه سمعت صوت خبطه و العربيه وقفت
لقيت نفسى دخل فى عربيه دايو لانوس مدمر الباب اللى ورا و الرفرف اللى ورا يمين وان محصلش عندى غير فانوس الشاره الشمال اتكسر و حته من الاكصدام دخلت جوه لان عربيتى جيب شيروكى المهم ورحت للبواب و اديته رقمى و قولتله قول لصاحبها انا هصلحها على حسابى وفعلا نزلت تانى يوم معاه و روحنا للسمكرى و شوفنا تتكلف كام و دفعتله ثمنها
غير كده مفيش حوادث لانى بسوق بحرص جدا لانى مش بحب اغلط عشان محدش يتكلم معايا لانى مش بتاع خناق و مشاكل وممكن برده لانى مش بنزل بالعربيه كتير بس حكيت مرتين قبل كده و فى المرتين كان واحد عبيط راكن فى مكان مينفعش يتركن فيه زى مثلا شارع داخلى ضيق و الاخ يركن فى اول الشارع على الناصيه