العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 22-07-2010, 11:07 PM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: برنامج Garin للموبيلات خريطة الشرق الاوسط التفصيلية والشرح متجرب وشغال 100%

يا حبيب الموضوع ممتاز جدا وهايل بس للاسف وقتي ضيق علشان اجرب البرنامج بأذن الله الاجازه القادمه هجرب البرنامج
ومشكور جدا على تعبك لاني من زمان وانا بدور على Gps

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 26-07-2010, 05:23 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: برنامج Garin للموبيلات خريطة الشرق الاوسط التفصيلية والشرح متجرب وشغال 100%

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahrambc مشاهدة المشاركة

الفاضل

ما هو cardId ومن اين احصل عليه
باشا هتلاقيه في نفس المسار اللي انت كاتبه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DK.Cupo مشاهدة المشاركة

يا حبيب الموضوع ممتاز جدا وهايل بس للاسف وقتي ضيق علشان اجرب البرنامج بأذن الله الاجازه القادمه هجرب البرنامج
ومشكور جدا على تعبك لاني من زمان وانا بدور على Gps
مشكور علي مرورك العطر والموضوع مجرب انا جربته وشغال 100% منقلتوش بدون تجربه

قديم 26-11-2010, 07:02 AM
EgyZizo EgyZizo غير متواجد حالياً

EgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant future

أنا عندى البرنامج على الموبايل ، بس للأسف فيه حاجات مش فاهمها فى استخدامه ..
ايه فايدة : routing
ويعنى ايه : tracks

وهل ممكن أروح سفرية مثلاً ، وأخللى البرنامج يسجل الطريق، بحيث بعد كده لما أطلع نفس المشوار ، يوجهنى لنفس الطريق .. وازاى تتعمل؟
قديم 26-11-2010, 01:11 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute

مشكور الاخ egyzizo علي مرورك العطر
انت لو رايح مشوار هتكتب العنوان اللي انت رايحه وهوا هيحددلك المسار اللي انت ممكن تمشي منه وممكن تسجل الطريق علشان لو حبيت تروح المشوار ده تاني بس لازم يكون الموبيل بتاعك فيه خاصيه ال الجي بي اس

قديم 26-11-2010, 04:05 PM
EgyZizo EgyZizo غير متواجد حالياً

EgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant future

شكراً لك ..
الموبايل فيه خاصية الجى بى إس ، وأنا فعلاً ممكن أحدد عنوان وهو بيوجهنى ليه ، ممكن حضرتك تقول لى ازاى أسجل الطريق علشان لو حبيت أروح المشوار ده تانى؟