العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 18-03-2010, 01:24 AM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هاشيلهم في العربيه يعني هاشيلهم

هههههههههههههههه
صور جامدة أوى ياباشا وفعلا فى مصر بنلاقى حاجات زى كدة كتير

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 18-03-2010, 02:39 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

الراجل ده اكيد ماروحش بباب العربيه اكيييييييد
ده عاوز يمشى في حاره ونصف علشان يعدى
قديم 18-03-2010, 07:08 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

طب هنعمل ايه مهوسواقين النص نقل مستغلين واقل واحد مثلا يعنى من الزيتون للعتبة علشان انا جارهم ومش غشيم ياخد 70 جنيه لو حمولة خفيفة وانا جبت عربية نقل طويلة جامبو لواحد حبيبى بيتجوز من الحلمية للحى العاشر اخدت 150 جنيه ونقلت له عفش شقته كله وفوجئت بيه جاى يتشكر لى و جايب هدية وشغلانة ايه ياعم الموضوع قال ده انا اخر سعر وصلت له 300 جنيه طب بالذمة ده كلام ايه الاستغلال ده وجنبنا موقف نقل انا وواحد تانى معرفش بس روحنا الموقف فى وقت واحدبندور على عربية تروح التجمع الخامس هو هينقل بوتاجاز وتلاجة وكام حاجة كده مياخدوش نص ساعة تحميل وانا هنقل كراتين وحاجات تاخد وقت لقيتهم بيقولولى 300 جنيه وقالوله 500 جنيه وانا شخصيا بحمل عربيتى نيسان صنى حمولات توصل 900 كيلو غيرى انا ومرة وقفونى ف لجنة والظابط قعد يتخانق معايا ويقول لى حرام عليك اللى انت عامله ده فقلت له انا غلطان قال قانونا لا لان فيش حاجة خارجة من العربية بس انت كده هتدغدغها عنده حق بس الاستغلال وحش
الذ ما فى الصور دى الهامر اللى شايلة بنتها فوقها ههههههههههه
قديم 18-03-2010, 12:18 PM
corsair
Guest

ايه الحاجات الجامدة ديه يا استاذ خالد برنس من يومك والله عندنا هنا بنشوف العجب قبل كدا شوفت واحد جزار وفر تمن نص نقل علشان يشيل فيها اللحمة من المدبح وجاب تاكسي وعينك ما تشوف الا النور ناقص يحط اللحمة علي حجر السواق وهوه ماشي
قديم 18-03-2010, 12:24 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

يا نهار أبيض لحمه في تاكس ... ده أكيد أجرة التاكس فخده عجل ولا بيت اللوح ..ههههههههههptmnlo123per1 106