العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 21-02-2010, 12:37 AM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب مقارنه بين 128 و 205 و 305

بيجو 205 مو 90 بكااااااااااااام وشكرا
قديم 23-02-2010, 06:00 PM
medo84eg medo84eg غير متواجد حالياً

medo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to all

بكام و تكون حالتها معقوله
قديم 23-02-2010, 08:07 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
Talking رد: مطلوب مقارنه بين 128 و 205 و 305

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tyseer مشاهدة المشاركة

مين قال ان حديعمل مقارنة بين بيجو 205 و128 ده فرق السماء والارض والله حرام انكم تحطو مقارنة بين 128 وبيجو فرنساوي ل128 فيات ومشكلتنا كمصريين بنقول قطع غيار غالية انت بتتكلم في فرنساوي تحط قطعة الغيار وتنساي والمثل بيقول الغالي تمنه فية ولا تشتري 128 وكل شهر عاوز تغير انهي الارخص وتاني شيء يا اخوة بطلو كلمت 128 انها افضل من موضوع المكانكية والله عندي 205 والحمد لله بقالي اكتر من ستة اشهر مفكرش اروح لمكانيكي الله اكبر وغير كده عفشة البيجو 205 ناعمة واعتمادية علي الطريق في السرعة والثبات عبنا كمصرين بنفتي ونقول 128 انسو بقة 128 دية عربية والله فشلة من نحية كل شيء والله ما شوفت بره 128 دية غير في مصر واسف علي الاطالة بس ده رايء
زى مبقول على طول وهقول ديما مش انا ولا انته اللى نحكم على ال128 دى موجوده من قبل ما انا وانته نتولد ولو عايز تقارن بين ال128 والبيجو 205 اقف على اى طريق وعد كام عربيه 128 هتعدى وكام عربيه بيجو 205 هتعدى ptmnlo123per1127
قديم 19-04-2011, 03:51 PM
medo84eg medo84eg غير متواجد حالياً

medo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to all

مع ان الموضوع انتهي النقاش فيه من زمن بس ليا تعقيب
حكايه اني اقف علي ناصيه الشارع و اشوف كام عربيه 128 و يبقي ده معيار تقييم بجد مش معيار صحيح
علي سبيل المثال
128 افضل و لا bmw
اقف علي ناصيه الشارع و قارن
طبعا مش معيار
المعيار قدره المحرك قوة العفشه و هكذا
و انا من وجهه نظري ال305 افضل كتير من 128 و لو عاوزين تعرفوا وجهه نظري بالتفصيل تحت امركم
قديم 20-04-2011, 09:43 AM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold

هذا لا يعتبر تغيير وذلك لان العربيات اللى بتتكلم عليها عربيات قديمه
يعنى الافضل تبقى على ال 128 وذلك لانك عالاقل غيرت فيها حاجات كتير وعارف انت غيرتها من امتى وهكذا انما اى عربيه قديمه اخرى هتبقى لسه كل يوم والتانى بتكتشف حاجه عاوزه تتغير.