العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل استفت من الجدول
نعم 2 66.67%
لا 1 33.33%
المصوتون: 3. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 23-07-2010, 11:01 PM
أحمد السويسى أحمد السويسى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: موظف بشركة شل للبترول
هواياتي: النت وألعاب الكمبيوتر

أحمد السويسى will become famous soon enoughأحمد السويسى will become famous soon enough
افتراضي رد: ينفع اقسط كيا سيراتو2010 بدون مقدم وادفع كل شعر 500 جنية وارجو الرد بسرعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ههه مشاهدة المشاركة

ينفع اقسط كيا سيراتو2010 بدون مقدم وادفع كل شعر 500 جنية

مش ممكن تكون بتتكلم بجد صح _ متهيألى كده إن حضرتك كنت عاوز تكتبها فى إستراحة مصر موتورز ههههههه
قديم 23-07-2010, 11:19 PM
الصورة الرمزية Ahmed.gunners
Ahmed.gunners Ahmed.gunners غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري يحب الشعب والجو المصري واموووت في حاجة اسمها عربيات
التخصص العملى: طالب ببكارليوس تجارة
هواياتي: السواقة&النت&الخروجات

Ahmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the rough
افتراضي رد: ينفع اقسط كيا سيراتو2010 بدون مقدم وادفع كل شعر 500 جنية وارجو الرد بسرعة

دا علي كدة بقة حضرتك تقسطها مدي الحياة
قديم 23-07-2010, 11:39 PM
مورو مورو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مترجم

مورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to behold

معنى كلامك دا هيبقى 6000 جنيه فى السنه يعنى 60000 جنيه فى 10 سنين - لو هتجبها sx بفتحه سقف يبقى تمنها 120000 جنيه -يعنى يلزمك 20 سنه علشان تسدد تمنها - دا طبعا غير الفايده بتاعتها معرفش هتبقى كام فى الحاله دى متهيألى مش هتبقى اقل من 120000 جنيه تانيه يعنى ممكن تخلص تمنها بعد 40 سنه .
قديم 24-07-2010, 12:35 AM
mohmedmohsen mohmedmohsen غير متواجد حالياً

mohmedmohsen is on a distinguished road
افتراضي عاوز عربية لادا جديدة

انا من اسكندرية محتاج عربية لادا 2107 بمقدم 10-15%
ويكون تقسيط مباشر وعلى 6 سنين مثلا محتاج اعرف صالة او شركة تقسيط مباشر فى اسكندرية ولكم جزيل الشكر
قديم 24-07-2010, 04:45 PM
khaled.khattab khaled.khattab غير متواجد حالياً

khaled.khattab is on a distinguished road
Talking تقسيط مستعمل

عندى 132 2000 مو 78 مججدة بالكامل وعايز اغير الى لانوس مو 2000 واقسط الفرق . عندى دخل ثابت 5500 واعمل محاسب فى احدى الشركات الكبرى ارجو الرد السريع

الكلمات الدليلية
أبحث عن لادا 20107 مستعملة بالتقسيط, ميتسوبيشى لانسر, مطلوب, مطلوب أكسنت تقسيط, مطلوب سيارة للتقسيط, مطلوب شراء سيارة, الشباب الطموح, اتخنقت بجد, تويوتا كورولا, تقسيط سيارات, سيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارات بالتقسيط, سيارات جديدة, سيارة, سيارة مستعملة بالتقسيط, سيارة سوداء, سيارةجديدة, شيفرولية, صيني, شحن،نقل, شروكي, عايز اقسط كروز او كيا سيراتو, عربيه, طلب شراء سيارة