العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 24-08-2012, 07:47 PM
الصورة الرمزية ahmed_sadek
ahmed_sadek ahmed_sadek غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد
التخصص العملى: صيانة حاسب آلي
هواياتي: تعلم أي شيء جديد

ahmed_sadek has a spectacular aura aboutahmed_sadek has a spectacular aura aboutahmed_sadek has a spectacular aura about
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

أحلى شباب شباب رابطة فيات 132
جاء رمضان وخلص وجاء العيد وخلص وها نحن مع بعضنا البعض من جديد
ربنا يطمنا عليك يا مصطفى و ربنا ييسر لك أمرك يا محمد يا قاضي وربنا يبارك فيك يا أيمن وربنا يعطيك يا مستر هشام
على فكره أنا العربية بتاكل معايا حوالي نص لتر زيت في 90 كيلو - سافرت المنوفية والعلامة تحت الميكس بمللي ولما جيت أطلع بيها عشان أرجع لقيت العلامة تحت الميني بمللي فطبعاً كان معايا قزازه فيها لتر ونص قديم زوده ولما رجعت لقيتها وكله نص كيلو زيت تاني يعني أنا دلوقتي محتاج أفول بنزين وزيت .
ممكن أعرف لو أنا عايز أشتري مقياس زيت للعربية أجيبه من فين وبكام
قديم 25-08-2012, 01:16 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_sadek مشاهدة المشاركة

أحلى شباب شباب رابطة فيات 132
جاء رمضان وخلص وجاء العيد وخلص وها نحن مع بعضنا البعض من جديد
ربنا يطمنا عليك يا مصطفى و ربنا ييسر لك أمرك يا محمد يا قاضي وربنا يبارك فيك يا أيمن وربنا يعطيك يا مستر هشام
على فكره أنا العربية بتاكل معايا حوالي نص لتر زيت في 90 كيلو - سافرت المنوفية والعلامة تحت الميكس بمللي ولما جيت أطلع بيها عشان أرجع لقيت العلامة تحت الميني بمللي فطبعاً كان معايا قزازه فيها لتر ونص قديم زوده ولما رجعت لقيتها وكله نص كيلو زيت تاني يعني أنا دلوقتي محتاج أفول بنزين وزيت .
ممكن أعرف لو أنا عايز أشتري مقياس زيت للعربية أجيبه من فين وبكام

كل سنة ونتا طيب يا أستاز / أحمد وبعودة الأيام
ربنا يوفقك بإذن الله بموتور إستيراد كويس من بورسعيد يحل مشاكل الزيت ويشد العربية شدة تمام
وقبلها بإذن الله نكون موضبين العربية علشان تشغل تكييفك ونتا مرتاح

مقاس الزيت متوافر عند بتوع قطع الغيار
ولو سليم والكاوتشة بتاعته بس اللى باظت ممكن تغيرها عادى
قديم 25-08-2012, 01:27 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
Talking رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

كل عام وأنتم بخير جميعا ويارب أشوفكم على خير
انا كنت بسافر فى العيد وكان النت مقطوع

الحمدلله ونة الكارونة والتخبيط الأزلى اللى كان بيحصل فيها راح
لأن مستر كارز أدماير نصحنى بمادة بتتحط مع الزيت كده وبالفعل الحمدلله كل المشاكل راحت

وهحاول أجربها مع الفتيس لأنه تقيل جدا فى النقلات وخصوصا من التانى للتالت وساعات من التالت للرابع ، وطبعا ماننساش الاولانى

تقييمى للدلفاك مع الأبرو جيد جدا ، مع العلم ان العربية لما بتكون سخنة فى الزحمة بتحس انها متكتفة والعكس لما ميكونش زحمة

إستهلاك البنزين معقول والحمدلله ، وإكتشفت انك ممكن توفر نص البنزين اللى ممكن تحرقه مع الجرى بسرعة أكتر من 90 ، وكلها فى الآخر بتودى نفس السكة ، ملهاش تلاتة لازمة الجرى ، جرب وماتزهقش

محمد القاضى ومصطفى بحاول أتصل بيهم وماحدش معبرنى

أيمن باشا ربنا يعينك بإذن الله
قديم 25-08-2012, 11:25 PM
الصورة الرمزية ahmed_sadek
ahmed_sadek ahmed_sadek غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد
التخصص العملى: صيانة حاسب آلي
هواياتي: تعلم أي شيء جديد

ahmed_sadek has a spectacular aura aboutahmed_sadek has a spectacular aura aboutahmed_sadek has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

كل سنة ونتا طيب يا أستاز / أحمد وبعودة الأيام
ربنا يوفقك بإذن الله بموتور إستيراد كويس من بورسعيد يحل مشاكل الزيت ويشد العربية شدة تمام
وقبلها بإذن الله نكون موضبين العربية علشان تشغل تكييفك ونتا مرتاح

مقاس الزيت متوافر عند بتوع قطع الغيار
ولو سليم والكاوتشة بتاعته بس اللى باظت ممكن تغيرها عادى
متشكرين على ردك يا أستاذ هشام والله أنتم وحشني بس بجد أنا مش رايق اليومين دول ربنا يكرم ونتقابل على خير بإذن الله
قديم 25-08-2012, 11:38 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
جديد رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

كل عام وأنتم بخير جميعا ويارب أشوفكم على خير
انا كنت بسافر فى العيد وكان النت مقطوع

الحمدلله ونة الكارونة والتخبيط الأزلى اللى كان بيحصل فيها راح
لأن مستر كارز أدماير نصحنى بمادة بتتحط مع الزيت كده وبالفعل الحمدلله كل المشاكل راحت

وهحاول أجربها مع الفتيس لأنه تقيل جدا فى النقلات وخصوصا من التانى للتالت وساعات من التالت للرابع ، وطبعا ماننساش الاولانى

تقييمى للدلفاك مع الأبرو جيد جدا ، مع العلم ان العربية لما بتكون سخنة فى الزحمة بتحس انها متكتفة والعكس لما ميكونش زحمة

إستهلاك البنزين معقول والحمدلله ، وإكتشفت انك ممكن توفر نص البنزين اللى ممكن تحرقه مع الجرى بسرعة أكتر من 90 ، وكلها فى الآخر بتودى نفس السكة ، ملهاش تلاتة لازمة الجرى ، جرب وماتزهقش

محمد القاضى ومصطفى بحاول أتصل بيهم وماحدش معبرنى

أيمن باشا ربنا يعينك بإذن الله

انا تعبان من يوم ما كنت معايا يا اتش

ولسه فايق النهارده حتى الفرح مرحهتوش نهائى

ولسه هبدأ بعد بكرا اخلص بقيت الشغل الكهربا وامشط السن

وهروح اظبط الكبراتير تانى عند العمده عندنا فى طنطا واشغل بك السلانسسيه لانه كنت لغيته بس لاحظت ان العربيه بتاكل بنزين والشكمان اسود

ان شاء اعمل الشغل دا كله يوم الاتنين

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

الكلمات الدليلية
132, fiat