العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 10-06-2011, 01:49 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اتصرفت ازاي وايه كان شعورك لعدم استطاعتك الدخول للمنتدي الفترة السابقة؟

انا طبعا زعلت واضايقت

بس برضة جت بظروفها عشان الامتحانات

الحمد لله علي سلامة المنتدي

الا صحيح هو اية السبب ؟؟

شكرا ع الموضوع

رمضان كريم
قديم 10-06-2011, 01:52 AM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اتصرفت ازاي وايه كان شعورك لعدم استطاعتك الدخول للمنتدي الفترة السابقة؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh مشاهدة المشاركة

بصراحة يا جماعه انا مابقتش اقدر افتح الكومبيوتر ولا النت الا لما ادخل المنتدي...يعني ممكن اظل اتصفح بالساعات لمواقع صحافة واخبار ورياضة وممكن فن لكن الشيئ الثابت جانب كل دول هو صفحة منتدي مصر موتورز...معرفش بين الحين والحين لازم ادخل اشارك وأقرأ مشاركات اخوانا واصدقاءنا الاعضاء الاعزاء...بصراحة اثناء التوقف السابق للمنتدي جربت دخول منتديات مشابهه للسيارات مثل منتدى شهير اخر كنت اشتركت فية قبل اشتراكي هنا بفترة وجيزة وايضا منتدي اخر للصيانة ومنتديات اخرى مشابهه...بس للصراحة بجد وربنا شاهد على كلامي مش عارف الجو هنا غير الجو هناك تماما...الصورة والالوان هنا غير هناك تماما...هنا تحس بالفه غريبة وعجيبة ماتحسش بيها برة المنتدى و متحسش بغربة بجد والله مش نفاق ورياء...ياترى مين زيي حاسس بالاحساس دا ويحكيلنا عمل ايه في فترة توقف المنتدي؟؟؟؟
طرحت الموضوع على شكل استفتاء نظر لانه وللاسف هناك بعض الزائرين والاعضاء بخلانين بالرد على المواضيع المختلفة فللتسهيل على الكل رجاء اختيار السبب بعاليه بدون تحيز وبمنتهى الامانة ...واللي عايز يكمل جميله ويعلق ويرد يبقى اخر هنا واخر جمال وله منى شكر واجب

تعليق مهم:انا ماليش دعوة بالادارة خالص وكمان دخلت انتخابات الاشراف ولم اوفق فلذا وجب التنويه.....
موضوع جميل جدا
المشكلة بقي ان كان بيجيلي ايميل ان ناس شاركت في مواضيع او ردت
وادخل عالموقع ملاقيش حاجه
اقول النت معلق عالموقع دة بالذات لية
رحت شايفاة من كمبيوتر تاني وكمان شبكة تانية بس برضة مبيفتحش ,هنا بس تاكدت ان المشكلة في الموقع مش عندي
بس هو فعلا ما شاء الله عليه موقع حلو ومميز عن المواقع التانية
: THUMBS~220:

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم

قديم 10-06-2011, 01:54 AM
الصورة الرمزية mr mohamed
mr mohamed mr mohamed غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مصرى
التخصص العملى: فنى طائرات حربية
هواياتي: القراءة - الانترنت

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future

والله قاعد قدام النت فاتح صفحات ومش شايفها وعمال كل شوية اعمل تست واجرب يمكن المنتدى فتح لغاية الحمد لله مافتح ساعتها كانت الفرحة مش سايعانى كانى لقيت مليون جنيه

--------------------------------------------------------

قديم 10-06-2011, 01:55 AM
walidelwahsh
Guest

افتراضي رد: فضفضة جديدة!!

اولا اشكرك على الموضوع القيم والمحترم والمفيد في نفس الوقت
من منا لم يحتاج لاحد في يوم من الايام
اي نوع من الاحتياج سواء مادي او معنوي او حتى عاطفي
الحمد لله انا من النوع اللي ماببخلش بمساعدة لاحد من الزملاء....حتى في الشغل بتاعنا اللي يعتبر مليان اسرار عمري ماخبيت سر على فنى او مساعد عايز يفهم اجهزة الاستديو واعمل زي بعض الزملاء اللي يقولك طب اقوله الاسرار يروح يعمل بيها شغل على قفايا...والله ناس زمايلنا بتعمل دا للاسف...بس للصراحة طول مادا اسلوبي والله لما باحتاج مساعدة انا بقى في يوم من الايام بالاقي ربنا يسرلي شخص مش في بالي ويحللي اي مشكلة تواجهنى في الشغل
تقبلي تحياتي
قديم 10-06-2011, 02:01 AM
الصورة الرمزية ahmed_harb777
ahmed_harb777 ahmed_harb777 غير متواجد حالياً

ahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فضفضة جديدة!!

موضوع جميل شكرا

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة