العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 09-08-2009, 04:24 AM
الصورة الرمزية ابو يمني
ابو يمني ابو يمني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مبيعات شبابيك p.v.c
هواياتي: الكمبيوتر

ابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond repute
افتراضي بسرعة كل من يريد شراء سيارة مستعملة تقسيط

انا لا انصح اي واحد يشتري سيارة مستعملة قسط الا في حالت ان تكون موديل عالي يعني موديل نفس السنة او قبل عام واحد لان انا شوفت ناس كتير بيشتروا سيارة مستعملة بالتقسيط من معرض ويطلع سعرها غالي جدا(كاش طبعا قبل زيادة التقسيط) او تطلع سيارة سيئة لان التاجر طبعا عايز يكسب كويس في السيارة قبل مكسب القسط والا كان بعها كاش ويريح دماغة وغالبا لا تجد سيارة لقطة من حيث الحالة او السعر تباع قسط وانا واللة شوفت عربيات موديل 2008 و2007 بتباع قسط من معرض وتبص عليها يقول واخدة خبطة في الرفرف بس مسمعة جوة يعني رشة دواخل وموديل سنة عدت فعشان كدة تلقيها بتباع قسط عشان ميخسرش في الثمن بتاعها وطبعا دة تاجر محترم لانة قال علي عيوب السيارة لكن قصدي ان في الغالب السيارة بيبقي فيها حاجة ذي عيب او ثقيلة في بيعها او نوع مش محبوب للناس فلو لازم تجيب مستعمل قسط يبقي موديل عالي عشان ميكونش لحق يبوظ فية حاجة وعشان متصرفش علي السيارة فلوس كثيرة فهتبقي مش عارف تدفع القسط ولا تصرف علي السيارة وطبعا لو مصرفتش عليها هتتبهدل السيارة معاك ومتسويش فلوس فيبقي بردة خسارة تانية ودة مجرد رأي شخصي عن رؤية اكثر من تجربة لاصدقاء اشتروا سيارات مستعملة تقسيط

[SIGPIC][/SIGPIC]
قديم 09-08-2009, 05:53 AM
الصورة الرمزية دمياطي ماتريكس
دمياطي ماتريكس دمياطي ماتريكس غير متواجد حالياً
من انا؟: Wish To Be A Big Tuner
التخصص العملى: Student
هواياتي: Hack , Sketching Cars , And Tuning

دمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد خبرتكم لشراء سيارة

في أكتر من عربية سعرها ميتعداش عن 45.000 جـ...

انتي ممكن تجيبي حاجة شيك وجديدة زي الكيا بيكانتو أقوى من الماروتي وأحسن منها في الشكل بس لو هتجيبي بيكانتو هاتيها مستعملة

لأن هي جديدة بـ 54.500

Click Here
قديم 09-08-2009, 06:06 AM
الصورة الرمزية ابو يمني
ابو يمني ابو يمني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مبيعات شبابيك p.v.c
هواياتي: الكمبيوتر

ابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد خبرتكم لشراء سيارة

في عندك السيارة الاسبرانزا ال A113 بيقولوا عربية كويسة وسعرها تقريبا 52500 كاملة تكييف ووماتورها 1300 يعني موتور كويس علي التكييف وفي موضوع لابو نورا عن العربية دي ممكن تبصي علية

[SIGPIC][/SIGPIC]
قديم 09-08-2009, 08:38 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بسرعة كل من يريد شراء سيارة مستعملة تقسيط

شكرا يا ابو يمني علي التنبيه
تجار العربيات معظمهم ليهم الاعيب فظيعه في العربيات
و عاوزه واحد عنيه في وسط راسه علشان يكشفها
قليل لما تلاقي تاجر كويس و بيراعي ربنا فعلا

حـازم خـضـر

قديم 09-08-2009, 04:42 PM
ashrafbatistuta ashrafbatistuta غير متواجد حالياً

ashrafbatistuta is on a distinguished road
127 فيورا؟

انا عايز اشترى 127 فيورا جديدة موديل 2009 من اى معرض بالتقسيط معلش ساعدونى ؟ تليفونى 0183828768

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة