العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 13-08-2012, 10:52 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

ايه يا جماعه محدش بيرد عليا ليه

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 13-08-2012, 11:49 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

منا قولتلك هات ورنيش اسمه (3100) تلاته ميه اسمه كدا وبلاش ورنيش اوميجا علشان بيصفر من الشمس او هات ورنيش جنرال او ورنيش ناشونال او هات ورنيش 3100 وهات عليه نص لتر سكنز تاخد بيه اخر وش وادعيلي وياريت تجيب المصلب اسكنز ميصفرش العربيه في الشمس خلي بالك دي اسرار عسكريه محش يعرفها وهات كارتيرات الشاهين وركب اليمين في الشمال والشمال في اليمين وادعيلي
بس قولي ممكن الكهربا تسخن العربيه في السريع ولا حاجه تانيه
الاسعار ايه عشان ابقى عامل حسابى يا ايمن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وفعلا لو الاسبراتيرا مش مظبوط ممكن يسخن العربيه فى السريع
عادى جدااا
بس اولا افتح غطا الريداتير وشوف المايه ماشيه ولا ظروفها ايه ؟؟؟

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 14-08-2012, 02:49 AM
cars admire
Guest

حصرى رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

كمان كنت عاوز اجيب طقم بوجيهات بس مش غالي اوي اجيب نوع ايه !!aimooo لودج جولدن !!الرابطhttp://masrmotors.com/vb/showpost.ph...&postcount=2فى شارع دمشق طقم بوجيهات من هناك نوع ممتاز بـ 80 جنية البوجية اربعة شمعة بدون رجل واسمة لودج جولدن صناعة ايطالى وجسم البوجية (السن القلاووظ لونة دهبى ) اداؤة حلو جدا
قديم 14-08-2012, 10:56 PM
shoman011 shoman011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تاجر اخشاب

shoman011 will become famous soon enough

مساء الفل على الاعضاء الكرام وعلى احلى رابطة
معلش انا كنت عايز استفسر على شوية حاجات اولا انا عربيتى 132 2000سى سى 1979 والمفروض افحص يوم 12/8/2012 بس ما روحتش
فكنت عايز اعرف هل انا معايا مهلة بعد انتهاء الرخصة ولحد امتى وكنت عايز اعرف الفحص وتجديد الرخصة سنتيت هيكلفوا كام علشان اعمل حسابى
ومعلش مرة تانية انا العربية فيها شوية برومة من الداخل فى الابواب بس شكلها من برة مقبول فهل ده هيأثر على فى الفحص
وايه المفروض اعملة فى العربية علشان الفحص بس ياريت تقولولى التكاليف علشان والله الايام دى ربنا يعلم بحالى .

برجاء الرد على ضرورى والف شكر لكل الاعضاء
قديم 15-08-2012, 12:01 AM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shoman011 مشاهدة المشاركة

مساء الفل على الاعضاء الكرام وعلى احلى رابطة
معلش انا كنت عايز استفسر على شوية حاجات اولا انا عربيتى 132 2000سى سى 1979 والمفروض افحص يوم 12/8/2012 بس ما روحتش
فكنت عايز اعرف هل انا معايا مهلة بعد انتهاء الرخصة ولحد امتى وكنت عايز اعرف الفحص وتجديد الرخصة سنتيت هيكلفوا كام علشان اعمل حسابى
ومعلش مرة تانية انا العربية فيها شوية برومة من الداخل فى الابواب بس شكلها من برة مقبول فهل ده هيأثر على فى الفحص
وايه المفروض اعملة فى العربية علشان الفحص بس ياريت تقولولى التكاليف علشان والله الايام دى ربنا يعلم بحالى .

برجاء الرد على ضرورى والف شكر لكل الاعضاء
ادامك مده شهر بعد انتهاء الرخصه والضريبه لل 1600 سي سي 284 جنيه اعتقد ال 2000 سي سي هتوصل ل 370 في السنه وبالنسبه للفحص المهم يكون لون العربيه بره وجوه واحد وهتجيب ملف فحص ب 45
جنيه سنتين وهتجيب طفايه ب 120 جنيه وهتجيب مثلث وشنطه ب 75 جنيه وتأمين 130 جنيه في السنه وشويت رشاوي 100 جنيه ولو راكب كباس تكييف عندك لازم تشيلو قبل متروح تفحص علشان بصمة الموتور

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات

الكلمات الدليلية
132, fiat